Klacht Samsung Electronics: Samsung niet voldaan aan actievoorwaarden 50 euro cashback

Klachtnummer
# 60101
Gebruiker
Howaloyo
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 5-6-2013 kocht ik voor mijn kinderen een Samsumg Tablet Galaxy bij de Bart Smith in Utrecht, waarop de cash-back actie van toepassing was. De 50,00 euro heb ik tot op heden nog steeds niet op rekening gestort gekregen. Ik heb een poosje terug contact opgenomen met Samsung met de vraag hoe het nou zat. Hun reactie was dat er bij het invullen van het formulier een imei nummer ontbrak. Op het formulier dat ik toen had gedownload werd niet gevraagd om een imei nummer, alleen een kopie van de kassabon en de orginele streepjescode op de verpakking. Deze heb ik samen met het ingevulde formulier(waarin ik het serienummer heb vermeld) toen opgestuurd!

De oplossing

Behoudt vertrouwen van de klant, door de voldoen aan de actievoorwaarden en de 50,00 euro op mijn rekening [rekening nummer verwijderd] te storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Geurmat,
    Wij begrijpen uit uw klacht dat u hebt deelgenomen aan onze cashback promotie bij aankoop van een tablet.
    Voor vragen en/of opmerkingen adviseren wij u om een e-mail te sturen naar onze actieafdeling welke bereikbaar is via het onderstaande e-mail adres.
    samsung@consumercare.info
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    Howaloyo
    Datum
    Mijn klacht is niet naar tevredenheid afgehandeld, men gaat niet inhoudelijk op mijn vragen in en stelt mij nu verantwoordelijk voor het niet op tijd attenderen van Samsung?! Samsung zegt niets voor mij te kunnen betekenen, daar de actie al voorbij is. Maar het punt is dat ik op tijd was met het aanleveren van de nodige stukken!!!
    Ik zal in het vervolg niet zomaar vol vertrouwen op een cashback actie van Samsung af gaan, in mijn beleving en ervaring is dit gewoon een lokmiddel!
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Geurmat,
    Vriendelijk verzoeken wij u om uw e-mail adres in de Privé opmerking gedeelte van uw account te vermelden. Wij kunnen u dan per e-mail benaderen.
    Alvast bedankt voor de moeite.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  4. Auteur
    Howaloyo
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Ik heb al meerdere malen contact met samsung gehad via mijn email. Zie o.a. onderstaand bericht
    Geachte heer, mevrouw,
    Bedankt voor uw bericht.
    Helaas kunnen we niets meer voor u betekenen daar deze actie ruimschoots verlopen is. U had ons hier eerder hierover moeten contacteren.
    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd! .
    Indien u op deze e-mail wilt reageren, ontvangen wij uw reactie graag binnen 1 week na de verzenddatum van dit bericht.
  5. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Geurmat,
    Om uw klacht verder in behandeling te nemen, hebben wij een aantal gegevens van u nodig. Deze gegevens kunt u per e-mail aanbieden nadat wij u per e-mail hebben bereikt.
    Vriendelijk het verzoek om alsnog uw e-mail adres in het privé gedeelte van uw account te vermelden.
    Bedankt voor de moeite.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen