Klacht Samsung Electronics: Samsung niet voldaan aan actievoorwaarden 50 euro cashback

Howaloyo

Op 5-6-2013 kocht ik voor mijn kinderen een Samsumg Tablet Galaxy bij de Bart Smith in Utrecht, waarop de cash-back actie van toepassing was. De 50,00 euro heb ik tot op heden nog steeds niet op rekening gestort gekregen. Ik heb een poosje terug contact opgenomen met Samsung met de vraag hoe het nou zat. Hun reactie was dat er bij het invullen van het formulier een imei nummer ontbrak. Op het formulier dat ik toen had gedownload werd niet gevraagd om een imei nummer, alleen een kopie van de kassabon en de orginele streepjescode op de verpakking. Deze heb ik samen met het ingevulde formulier(waarin ik het serienummer heb vermeld) toen opgestuurd!

Behoudt vertrouwen van de klant, door de voldoen aan de actievoorwaarden en de 50,00 euro op mijn rekening [rekening nummer verwijderd] te storten.

Geachte heer/mevrouw Geurmat,
    Wij begrijpen uit uw klacht dat u hebt deelgenomen aan onze cashback promotie bij aankoop van een tablet.
    Voor vragen en/of opmerkingen adviseren wij u om een e-mail te sturen naar onze actieafdeling welke bereikbaar is via het onderstaande e-mail adres.
    samsung@consumercare.info
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Howaloyo
    Mijn klacht is niet naar tevredenheid afgehandeld, men gaat niet inhoudelijk op mijn vragen in en stelt mij nu verantwoordelijk voor het niet op tijd attenderen van Samsung?! Samsung zegt niets voor mij te kunnen betekenen, daar de actie al voorbij is. Maar het punt is dat ik op tijd was met het aanleveren van de nodige stukken!!!
    Ik zal in het vervolg niet zomaar vol vertrouwen op een cashback actie van Samsung af gaan, in mijn beleving en ervaring is dit gewoon een lokmiddel!
    Geachte mevrouw Geurmat,
    Vriendelijk verzoeken wij u om uw e-mail adres in de Privé opmerking gedeelte van uw account te vermelden. Wij kunnen u dan per e-mail benaderen.
    Alvast bedankt voor de moeite.
    Howaloyo
    Ik heb al meerdere malen contact met samsung gehad via mijn email. Zie o.a. onderstaand bericht
    Geachte heer, mevrouw,
    Bedankt voor uw bericht.
    Helaas kunnen we niets meer voor u betekenen daar deze actie ruimschoots verlopen is. U had ons hier eerder hierover moeten contacteren.
    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd! .
    Indien u op deze e-mail wilt reageren, ontvangen wij uw reactie graag binnen 1 week na de verzenddatum van dit bericht.
    Geachte mevrouw Geurmat,
    Om uw klacht verder in behandeling te nemen, hebben wij een aantal gegevens van u nodig. Deze gegevens kunt u per e-mail aanbieden nadat wij u per e-mail hebben bereikt.
    Vriendelijk het verzoek om alsnog uw e-mail adres in het privé gedeelte van uw account te vermelden.
    Bedankt voor de moeite.
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?