Klacht Samsung Electronics: Samsung onttrekt zich aan garantie

W.F.W. ter Berg

Geen garantie op mijn Samsung S7.
* 08-02-2019 gekocht. * Laatste kwartaal 2020 witte flits over scherm. Advies Samsung Service via chat: reset naar fabr, inst. * December 2020 trillend beeld. Advies Samsung Service: reset naar fabr. inst. * Probleem niet opgelost. 07-01-2021 gerepareerd door Samsung/Dynafix. Display en onderdeel mainboard vervangen. * 05-02-2021 batterij problemen gemeld bij Samsung Service en opgestuurd door ophaalservice Samsung/Dynafix. Binnen de garantietermijn. * Op 10-02 prijsopgave 333,66 (vervangen mainboard en batterij) omdat mobieltje niet binnen de garantietermijn door Dynafix was ontvangen. Niet geaccepteerd. * Coulanceverzoek ingediend.
* Coulanceverzoek afgewezen vanwege ontbreken rekening. Rekening opgevraagd bij Amazon.de. Wederverkoper heeft rekening gestuurd. * Door Samsung/Dynafix afgewezen wegens ontbreken van IMEI nummer op de rekening. * Ik heb de wederverkoper in de US gevraagd het IMEI nummer te leveren maar dat lukt ze niet meer.
Klacht = alles aan deze Samsung S7 is binnen de garantietermijn kapot gegaan. Bij normaal gebruik. Na eerst de ontvangstdatum bij de reparateur als argument gebruikt te hebben om geen garantie te geven verschuilt Samsung zich nu achter het ontbreken van het IMEI-nummer op de rekening.
Na 4 maanden alleen maar problemen ontvang ik van Samsung geen excuses en een gerepareerde S7 maar een formele afwijzing van recht op garantie.

Het probleem oplossen.
Ik wil mijn S7 gerepareerd en zonder kosten terug.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?