Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Samsung Electronics: Samsung probeert onder garantie uit te komen
Details
Klacht
Op 12 februari heb ik een Samsung A51 ter reparatie aangeboden omdat de gelamineerde achterkant luchtbellen vertoont. Op diverse plaatsten, voornamelijk de hoeken, maar ook in het midden zitten luchtbellen. Ik krijg nu van Dynafix, het bedrijf die de reparaties uitvoert voor Samsung, de melding dat het valschade betreft en de kosten zijn ruim €100,-Dit is absoluut niet waar, het toestel zou dan ook beschadigingen moeten hebben op de achterkant, en dat is niet het geval. Ook zou dit niet de bellen in het midden verklaren.
Via de app contact met Samsung gehad, maar deze verschuilt zich achter Dynafix.
Graag klantvriendelijk oplossen, anders zijn ze een trouwe klant kwijt.
Gewenste oplossing
Klacht onder garantie oplossenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.