Klacht Samsung Electronics: Samsung promotie cash back

Klachtnummer
# 62083
Gebruiker
Ilja
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In december Samsung tv en soundbar gekocht. Op de soundbar zit 250 euro cash back. Na vele emails verstuurd te hebben ( ik moest eerst WEER van alles bewijzen, wat zij allang in hun bezit hebben) kreeg ik dan eindelijk afgelopen week geld gestort. Maar... dit is 150 euro en moet zijn: 250 euro!
Reactie van Samsung: maak een foto van productsticker van tv en soundbar om e.e.a. te controleren. Want volgens hun moet het 150 euro zijn.
Ik heb de factuur zwart op wit met 250 euro erop vermeld.
Proberen zij onder hun belofte uit te komen, hoe dan ook?

De oplossing

Mijn 250 euro retour waar ik gewoon recht op heb. Zonder verdere smoesjes van Samsung.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Janssen,
    Zojuist heb ik u per e-mail benaderd.
    Vriendelijk het verzoek om hierop te reageren.
    Alvast bedankt voor uw medewerking.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen