Klacht Samsung Electronics: Samsung S view Cover niet aangeleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 95994
Gebruiker
Tdorn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 16 december 2014 heb ik contact met jullie gehad over de S view cover, die niet was aangeleverd.
Tot mijn spijt heb ik nog geen S view cover mogen ontvangen, ondanks jullie mij gevraagd hadden nog enkele weken te wachten. De klantenservice vertelt mij echter, dat ik de S view cover op 28 november 2014 (datum van goedkeuring) zou moeten hebben ontvangen. In de tussentijd heb ik om opheldering gevraagd op jullie Facebook pagina en daar wisten ze me te vertellen dat het 6 tot 8 weken zou duren. Inmiddels zit ik in de laatste week, met een zelf aangeschaft hoesje, omdat mijn nieuwe Samsung Galaxy note 4 de nodige stoot schade heeft gehad.

Waar blijft mijn S view cover?!!

De oplossing

Opheldering over mijn vraag?
Wat is de oplossing?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Tdorn
    Datum
    Geen reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tdorn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen