Klacht Samsung Electronics: Samsung S2 start niet meer na update

Klachtnummer
# 24684
Gebruiker
Pieter
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na een update vannacht was de accu van de telefoon leeg en na het opladen van de accu startte de telefoon niet meer op. Wat kan hier aan gedaan worden?
Al diverse keren geprobeerd accu eruit en er weer in; aan- en uitzetten via de powerknop; idem maar tegelijkertijd met de volumeknop maar de telefoon komt niet verder dan het startscherm met de modelweergave nl. Samsung Galaxy SII GT-I9100.

De oplossing

Gewenste oplossing: dat mijn telefoon weer werkt zonder data verlies

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Pieter,Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, willen wij een aantal vragen aan u stellen.Wanneer was de accu leeg, tijdens of na de update?
    Heeft u geprobeerd uw telefoon via Kies te koppelen?Paul
    Samsung Webcare
  2. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Pieter,Wij adviseren u om uw telefoon bij uw verkooppunt ter reparatie aan te bieden.Met vriendelijke groet,Paul
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen