Klacht Samsung Electronics: Samsung S2 uitgevallen en gaat niet meer aan

Klachtnummer
# 52099
Gebruiker
Eddie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn Samsung galaxy s2 is uitgevallen, terwijl de batterij vol was. Gaat niet meer aan, ook niet met de 3 knoppen truc. Ook als ik de telefoon aan de oplader doe, geeft het niks weer. Was net iets meer dan 6 maanden gebruikt maar wel 2 jaar in de kast gelegen dus geen garantie meer. Een officiële Samsung service center zegt dat er niets meer aan te doen is of ik moet er rond de 179 euri voor over hebben bij grote reparatie.

De oplossing

Dat het gerepareerd wordt a maximaal 100 euro of zo. en dat het niet meer kapot gaat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Soto,Wij begrijpen uit uw klacht dat uw Galaxy SII, welke volgens uw omschrijving om en nabij de tweeënhalf jaar oud is, niet meer opstart.Omdat de telefoon helemaal niet meer opstarten, kunnen wij u hierin enkel adviseren om de telefoon via uw verkoper ter reparatie aan te bieden.
    Indien de periode van fabrieksgarantie is verstreken, worden er echter helaas wel onderzoeks- en reparatiekosten in rekening gebracht.
    Omdat wij het toestel nog niet hebben kunnen onderzoeken, kunnen wij u op dit moment geen indicatie geven van de hoogte van deze kosten. Indien u hier niet mee akkoord gaat, adviseren wij u om contact op te nemen met uw verkoper. Mogelijk kan deze u hierin verder tegemoet komen, gezien dat de partij is waarmee u de koopovereenkomst mee bent aangegaan.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen