Opgelost door Samsung Electronics: samsung s3 laad niet op.

Moniquede goederen

Ik heb mijn telefoon nu ongeveer 8 maanden. Vanaf september heb ik er al problemen mee dat me telefoon niet of nauwelijks oplaad. Heb al 4 opladers gekocht en deze werkwn de eerste paar dagen redelijk maar daarna iedere keer het zelfde liedje. Telefoon ook al meerdere keren naar fabrieksinstellingen gezet. Maar werkt niet. Wat kan ol hieraan doen. Oja bij me schoonzus laad hij echter wel op met een nokia lader.

Ik wil dat me telefoon gewoon weer mormaal gaat laden. En aagezien dit probleem algemeen bekend is. Wil il kosteloos een nieuwe oplader. Ben nu al meer dam 50 euro kwijt aan opladers.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw de Goederen,Wij adviseren u allereerst om te controleren of deze door u ervaren storing ook voorkomt in de veilige modus. Hier komt u in door de telefoon uit- en weer in te schakelen en door gedurende het opstarten herhaaldelijk op de Instellingen-knop (links-onder op het scherm) te drukken.
    De telefoon enkel opgestart met de standaard ingebouwde applicaties. Hiermee kunnen wij controleren of de accu niet/nauwelijks oplaadt doordat er simpelweg geen/weinig stroom in het toestel komt, of dat dit wordt veroorzaakt doordat draaiende applicaties de accu net zo snel weer leeg halen.
    Indien deze door u ervaren storing zich ook voordoet in de veilige modus, adviseren wij u om de telefoon ter reparatie aan te bieden via uw verkoper zodat ons reparatiecentrum kan onderzoeken waar dit door wordt veroorzaakt.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare
    Moniquede goederen
    Na het een en ander gewisseld te hebben met een andere samsung. Laad mijn telefoon ineens op. Raar maar ok. Hopen dat hij het nu blijft doen. In ieder geval bedankt voor de reactie.

Moniquede goederen

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?