Klacht Samsung Electronics: samsung s3 valt zomaar uit en is dan leeg

Klachtnummer
# 67119
Gebruiker
stephanie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben erg tevreden over samsung. Helaas heb ik nu een samsung s3 die ik nu vanaf 1 nov. 2014 heb waarbij telkens het beeldscherm knippert, het scherm stilstaat en dan uitvalt terwijl die dan net opgeladen is. Als hij het wel doet heb ik er een uur plezier van. Zelfs in het niet gebruiken of iets aan hebben staan valt hij uit. Sinds maart 2014 heb ik deze klachten. Ik heb het toestel schoongemaakt van binnen en buiten, andere batterij, goed opgeladen, maar dat werkte niet. Bij de vodafone heb ik hem aangeschaft maar ik kreeg hier geen garantie op. Ik moet er nog zeker anderhalf jaar mee doen en ik ben er erg zuinig op dus vind het erg jammer. Ik zal zeker samsung blijven gebruiken, wany ze zijn wel ontzettend fijn.Ik hoop dat hij gemaakt kan worden.

De oplossing

Een mooie tegemoetkoming

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Ronde,
    Wij begrijpen uit uw klacht dat u een storing ervaart met uw Smartphone. Wij betreuren dit en bieden u onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind.
    Wij adviseren u om uw toestel in de “Veilige Modus” op te starten. Dit is om na te gaan of het euvel welke u hebt omschreven zich dan ook voor doet. In deze modus zijn namelijk alleen de voorgeïnstalleerde applicaties toegankelijk en kan hiermee uitgesloten worden dit word veroorzaakt door applicaties welke u zelf hebt geïnstalleerd.
    Om uw toestel in deze modus op te starten dient u uw toestel te herstarten en het volume knop naar beneden ingedrukt te houden.
    Wij vernemen graag van u wat hieruit resulteert.
    Hopende u hiermee voorlopig voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen