Klacht Samsung Electronics: Samsung S4

Hallo,

Ik heb via internet een mobiele abonnement besteld bij T-Mobile. Na een paar maanden begonnen de zijkanten van mijn telefoon (coating) los te laten. Ik ben hier al mee naar de T-Mobile shop geweest en zij sturen mij weer terug naar Samsung. Aangezien het een toestel is van Samsung, ben ik van mening dat mijn klacht bij jullie thuis hoort. Ik heb ook het probleem dat mijn toestel af en toe uitvalt en vanzelf weer opstart. Ik denk niet dat dit de bedoeling is. Wat kunnen jullie hieraan doen, want met mijn vorige toestel (Ander merk) heb ik nooit dit soort problemen gehad.

Een nieuw toestel waarvan de coating niet loslaat? Of een andere oplossing, wees maar creatief.

Geachte mevrouw Cengiz,
    Wij betreuren wat u ervaart met uw smartphone.
    Wij adviseren u om hiervoor contact op te nemen met uw verkoper. Uw verkoper kan uw toestel ter reparatie opsturen naar onze reparatiecentrum waar uw toestel nagekeken kan worden.
    Kunt u aangeven hoe vaak uw toestel zichzelf opnieuw opstart?.
    Dit zou wellicht de oorzaak kunnen hebben van een applicatie die u heeft geïnstalleerd op uw toestel. Om na te gaan of dit klopt, adviseren wij u om uw toestel in de Veilige Modus op te starten.
    Dit is om uit te sluiten of de door u omschreven klacht afkomstig is van de standaard geïnstalleerde applicaties, of door applicaties die u zelf op uw smartphone hebt geïnstalleerd. Bij het opstarten in de veilige modus zijn alleen de standaard voor geïnstalleerde apps toegankelijk, tot uw toestel opnieuw word opgestart.
    • Toestel opstarten in (Veilige Modus). Opnieuw opstarten en het volume knop naar beneden ingedrukt houden terwijl je toestel opstart.
    Indien het bovenstaande niet tot het gewenste resultaat heeft geleid, adviseren wij u om uw toestel te resetten.
    • Resetten van je smartphone.
    Instellingen > Back-up maken en terugzetten > Standaard gegevens herstellen > Apparaat resetten.Ik hoop hiermee dat ik u voorlopig voldoende heb geïnformeerd.
    Cengiz
    Beste Imran, Ik heb in mijn vorige berichtje al aangegeven dat T-Mobile mij weer doorverwijst naar Samsung. Ik vind het prettiger dat ik het naar Samsung terugstuur zonder T-Mobile hierbij te betrekken. Want dat schiet helemaal niet op.
    Geachte mevrouw Cengiz,
    De reden waarom ik u doorverwees naar uw verkooppunt, is zodat u, uw toestel via uw verkoper ter reparatie kan aanbieden bij onze reparatiecentrum zodat uw smartphone onderzocht kan worden om de oorzaak van het door u omschreven euvel te achterhalen.
    Nogmaals verzoeken wij u vriendelijk om uw toestel via uw verkoper ter reparatie aan te bieden.
    Cengiz
    Ik ben net gebeld door Tmobile voor mij klacht bij hun, omdat ik ook dekkingsproblemen heb. Zij geven dit ook toe. Ik heb maar gelijk aangegeven dat ik dus ook problemen heb met het toestel zelf en de coating (dus loslaten van de zijkanten). Zij verwijzen mij door naar Typhone omdat het toestel incl abonnement bij hun is besteld. Ik heb nu Typhone een bericht gestuurd met mijn klachten. Nadat ik een reactie heb ontvangen zal ik jullie ervan op de hoogte stellen.
    Geachte mevrouw Cengiz,
    Wij stellen het op prijs als u ons hiervan op de hoogte stelt, zodra u meer informatie heeft.
    Cengiz
    Ik heb een retourformulier gekregen van Typhone, ik stuur mijnmobiel terug, want zij hadden het ook over een fabrieksfout wat betreft de coating dat loslaat. Over het feit dat mn mobiel vanzelf opstart hebben ze verteld dat het een softwarefout kan zijn. Ik wacht het nog even af.
    Geachte mevrouw Cengiz,
    Uw toestel wordt nadat deze is opgestuurd naar onze reparatiecentrum nagekeken, u zult hiervan bericht ontvangen zodra er een diagnose is gesteld.
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?