Klacht Samsung Electronics: Samsung S5 met Gear fit

Klachtnummer
# 79724
Gebruiker
BOOS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 26-6-2014 hebben wij een abbonemt bij vodafone afgesloten met een promotie actie voor de gear fit. Nu doet zich het probleem voor dat samsung het niet wil leveren omdat ze aangeven dat vodafone het heeft geanuleerd, zonder opgave van reden.

Nu ben ik al twee weken bezig met samsung om deze zaak rond te krijgen maar zij blijven naar vodafone wijzen. Nu 1 week geleden doet samsung mij het aanbod om de zaak alsnog te regelen en ik moet dan het contract wat wij hebben en nog wat andere documenten via hun e-mail adres op te sturen, dit heb ik dus gedaan en na een week ben ik weer gaan bellen en nu krijg ik weer het zelfde verhaal dat zij niets kunnen doen en dat ik bij vodafone moet zijn.

Ik wordt hier zo langzamer hand behoorlijk pissig van.

Samsung los dit nou eens op.

De oplossing

Krijgen waar ik recht op heb dus de gearfit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen