Klacht Samsung Electronics: Samsung s8 kapot

Maritkraak1990

Mijn Samsung s8 gaf in de morgen geen response meer, Op helemaal niks meer.

Samsung heeft aangegeven hem aan te melden bij dynafix. Dat heb ik gedaan. Na veel heen en weer gebeld te hebben. Heb dynafix bedacht dat er een schroefje was beschadigd waardoor hij niet meer onder garantie viel. Hij was door derde geopend geweest. Uit eindelijk een prijsopgave gehad van meer dan 400 euro.

Ik ben er zeker van dat mijn toestel niet eerder open is geweest. Daarover gebeld naar Samsung kreeg ik te horen dat mijn toestel waterschade had, daarna de baterij, daarna de nfc poort. Uit eindelijk was mijn toestel een refurbished toestel.

Mijn toestel is met seal en folie in de verpakking bij mij aangekomen hij is op 5-6-2017 gekocht.

Gisteren avond heeft dynafix nieuwe foto's geüpload, daarin hebben ze een fout gemaakt op de ene foto zie je het schroefje en op de andere foto wordt hij aangeduid als dat hij er niet inzat.

Dynafix, heeft blijkbaar gewoon met mijn toestel gefraudeerd. Mijn imei nummer is weg. Schroeven weg. Belachelijk!

Samsung is er van op de hoogte die stuurt me nu door naar een Samsung punt in Amsterdam.
Voor collage.

Samsung geeft duidelijk aan dat ze een fout hebben gemaakt, dat heb ik namelijk op een video.

Maar als nog verwachten ze dat ik alles zelf oplos.

Mijn toestel als nog gereapeerd, onder garantie. Of een totaal nieuw toestel.

Bijlagen

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?