Opgelost door Samsung Electronics: Samsung Smart TV cashback oplichting

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 63936
Gebruiker
Henk
Datum
12 reacties

Details

De klacht

Heb een promotiemodel smart tv gekocht in de actieperiode 27-1 t/m 2-2 bij Elite dealer Franklin. Heb daar een UE46F7000 gekocht waarbij mij werd verzekerd dat ik van Samsung €250 retour zou krijgen, eea volgens de meegekregen actiefolder van Samsung. Heb via Samsung live chat overleg gehad met Talitha hoe en met welk formulier de aanvraag moest worden ingediend. Kreeg daarbij ook het advies om het aangetekend op te sturen naar Antwoordnummer 1049, 6200VB Maastricht. Daar heeft Samsung het ontvangen en voor getekend op 14-2, zie Track and Trace. Heb lang moeten wachten op reactie, zogenaamd wegens het grote succes(!) vd actie. Daarna heeft Samsung zich helaas met smoesjes en leugens aan haar verplichting willen onttrekken om de promotie terug te betalen. Dit soort praktijken had ik niet verwacht van Samsung. Ben heel erg ontevreden, teleurgesteld en boos!!

De oplossing

Bij deze wil ik Samsung nogmaals vriendelijk doch dringend verzoeken om de €250 promotie te betalen zoals u heeft beloofd in uw advertentie en actiefolder.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

12 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Gosselink,
    Wij begrijpen dat u een klacht hebt over de afhandeling van uw deelname aan onze promotie.
    Wij nemen uw klacht graag verder in behandeling. Vriendelijk verzoeken wij u om uw e-mail adres in de Privé Opmerking gedeelte van uw account te vermelden zodat wij u ook per e-mail kunnen benaderen.
    Alvast bedankt voor uw medewerking.
    Hopende u hiermee voorlopig voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    Henk
    Datum
    Hallo, per omgaande mijn mailadres toegevoegd.
    Mvrgr Henk
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Gosselink,
    Zojuist heb ik u per e-mail benaderd.
    Vriendelijk het verzoek om hierop te reageren.
    Alvast bedankt voor de moeite.
    Met vriendelijk groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  4. Auteur
    Henk
    Datum
    Heb op 17-06 u de gevraagde stukken gemaild:
    Het registratieformulier
    De aankoopfactuur
    Witte stikker achterop de tv
    Heb echter nog geen reactie van u gehad, wilt u svp laten weten of u alles in goede orde heeft ontvangen?
    Mvrgr. Henk
  5. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Gosselink,
    Wij gaan dit nakijken en houden u op de hoogte van de status van de door u aangeboden documenten.
    Vriendelijk het verzoek om wat geduld hiervoor te hebben.
    Onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  6. Auteur
    Henk
    Datum
    Hallo,
    Ik zal wederom geduldig afwachten, maar vind het jammer dat u met uw reactie eigenlijk niets duidelijk maakt...
    Ik wilde alleen weten of u mijn mail in goede orde had ontvangen.
    Een simpel ja of nee was voldoende geweest.
    Maar goed, geduld is een schone zaak.
    Mvrgr. Henk
  7. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Gosselink,
    Wij hebben de bescheiden documenten in goede orde ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
  8. Auteur
    Henk
    Datum
    Hartelijk dank voor de bevestiging van ontvangst.
    Ik wacht uw onderzoek verder rustig af.
    Als u nog verdere informatie of toelichting nodig heeft geef ik u die natuurlijk graag. Ik hoop dat u dit vervelende misverstand alsnog weet op te lossen zoals passend bij een bedrijf met naam en reputatie als Samsung!Met vriendelijke groet,
    Henk
  9. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Gosselink,Zodra er vorderingen zijn in uw aanvraag, dan zullen wij u hiervan uiteraard op de hoogte houden.Wij danken u voor de moeite die u hebt gedaan voor het aanleveren van de gevraagde documenten.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  10. Auteur
    Henk
    Datum
    Hallo Imran,
    Bedankt en we wachten het verder rustig af.
    Met vriendelijke groet,
    Henk
  11. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Gosselink,
    Wij hebben positief nieuws met u te delen.
    Uw aanvraag is gehonoreerd en de cashback is vandaag in ons systeem verwerkt. Dit houdt in dat u binnen twee weken het geld op het door u opgegeven bankrekening gegevens zal ontvangen. Houd hiervoor uw rekening in de gaten.
    Wij wensen u heel veel plezier met de cashback en uiteraard met uw nieuwe televisie.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  12. Auteur
    Henk
    Datum
    Hallo Imran,
    Hartelijk dank voor uw inzet en het alsnog oplossen van het vervelende misverstand! Ben heel blij dat Samsung alsnog haar verantwoordelijkheid heeft genomen en volgens de actievoorwaarden heeft gehandeld.
    Met vriendelijke groet,
    Henk Gosselink

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen