Klacht Samsung Electronics: samsung smart tv gekocht +gratis tablet ontvangen.

Klachtnummer
# 22403
Gebruiker
Betul Erkose-Kucuk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb een samsung smart tv gekocht er was een actie teruggave van 250 euro of een gratis tablet.
Ik heb netjes alle formulieren ingevuld en de benodigde kopieen verstuurd per post zoals afspraak.
Ze hebben niks ontvangen en nu heb ik een klacht bij helpdesk. acties gemeld.
Hoe lang gaat het duren??????????

met vriendelijke groet,
Betul

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste heer/mevrouw Erkose-Kucuk,Allereerst onze excuses voor de vertraging in de behandeling van deze klacht.
    Graag horen wij van u of onze actie-afdeling ondertussen uw vraag heeft beantwoord en/of u de tablet reeds hebt ontvangen.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen