Klacht Samsung Electronics: Samsung Tablet promotie

clemens

hallo na 4,5 maand nog steeds me 50,- euro niet terug gehad van samsung ik heb wel 20 x de dure 0900 gebeld hoorde alleen leugens en bedrog verkeerde banknummer zeggen ze tegen mijn terwijl ik een koppie van de brief heb gemaakt wat ik op geschreven had en op mijn koppie klopt me bank nummer wel dus ik vraag of hun daar een koppie wou mailen kreeg ik een mail met een lege pdf bestand het is nu meer als 4 maanden geleden die 50 euro ben ik al kwijt aan de 0900 nummer bellen ik koop nooit meer iets van samsung en dan durf samsung nog in de mail te zeggen u moet geduld hebben te gek voor woorden

ik wil me geld en me belkosten die ik gemaakt heb steeds

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Den Riet,Wij vinden het vervelend om te horen dat u tot op heden de cashback tot op heden niet heeft ontvangen, u geeft aan contact te hebben gehad met onze klantenservice om uit te zoeken wat de status van uw deelname was, uit onderzoek bleek dat uw rekeningnummer niet overeen kwam met onze gegevens. Vriendelijk verzoeken wij u uw e-mailadres als privé opmerking te vermelden, zodoende kunnen wij uw klacht verder per e-mail afhandelen. Onze excuses voor het ongemak.
    Jaime
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?