Klacht Samsung Electronics: Samsung tabS na reperatie terug met BARST, FOTO'S AANWEZIG

AbdelAmsterdam

Op 30-01-2015 heb ik een samsung galaxy tab S aangeschaft voor rond de €400 bij de mediamarkt.
Nou merkte ik na ongeveer een maand gebruik dat de tablet best wel snel leeg liep en dat het opladen heel langzaam duurde (een hele nacht in de lader hielp de tablet van 0% batterij tot 65%) Eenmaal bij mediamarkt aangekomen heb ik het probleem uitgelegd en werd er uiteraard geheel kosteloos naar de tablet gekeken. Gelukkig maakt media markt keurig zelf fotos van de tablet voor de reperatie.
2 weken nadat ik de tablet heb ingeleverd ging ik de tablet ophalen, ik krijg de tablet terug met een kleine barstje en schade aan de zijkant, gelukkig heeft media markt zelf fotos gemaakt dus was ik de tablet weer 2 weekjes kwijt, dit keer helemaal nieuw, zoals ik het toen had ingeleverd, helemaal top, alles geregeld en helemaal blij, of toch niet?...
Eenmaal thuis aangekomen heb ik de tablet weer gebruikt en je raad het al het probleem is niet verholpen, ik belde naar Samsung met de vraag of dit normaal is. De antwoord was gelukkig nee. Op 20 oktober 2016 rond 17:45 is de tablet opgehaald, de meneer van Dynafix (blijkbaar transportbedrijf waar Samsung mee werkt) kwam de tablet ophalen in een keurig met spons gevulde koffertje. op dat moment vroeg ik de meneer of hij niet een foto van voor de reperatie zou maken, aangezien mijn ervaring met mediamarkt niet echt goed was, daar antwoorde hij nee op en nam ik dus de initiatief om dat te doen, niet wetend dat dit een cruciale keuze is geweest.
Op 25 oktober 2016 rond 13:15 kreeg ik de tablet terug, dit keer niet in het koffertje maar gwn in een envelop met een beetje bubbelplastic, op dat moment was ik bezig en om de meneer niet langer op te houden heb ik ondertekend en de tablet in ontvangst genomen denkend dat het helemaal goed is. een klein kwartiertje erna open ik de envelop en je raad het al, de tablet heeft een volle barst op het scherm, plus schade aan de zijkant, de tablet is 100% gevallen, ik werd er erg emotioneel van en kon niet bevatten dat dit mij weer is overkomen, gelijk heb ik daar weer fotos van gemaakt en gebeld samsung. bijna 3 maanden verder ben ik nog steeds niet geholpen, Kortom de tablet zit weer 3 maanden aan de kant, en ik weet niet eens of de echte probleem (batterijduur) verholpen is.
Nou heb ik het heft in eigen handen genomen en de consumentenbond hier over op de hoogte gesteld, ook zal ik mijn advocaat hier werk van laten maken, aangezien mijn recht ontnomen word.

Gr Abdel

Wat ik wil? Dat de tablet gemaakt word en dat ik er gebruik van kan maken, dat is tenslotte de reden waarom ik het had aangeschaft. Als dat niet kan zou ik graag mijn geld terug willen krijgen en een andere tablet halen (een Ipad). Ik had voor de aanschaf hele mooie verhalen gehoord over de tablet, alleen kan ik die verhalen niet delen. Sterker nog de mooie verhalen is een hele slechte ervaring geworden. Een nachtmerrie!

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?