Klacht Samsung Electronics: Samsung telefoon en wasmachine geen cashback in 2011

AWMiw49

1. Samsung telefoon BCC Hoorn januari 2011, nimmer cashback ontvangen. Eindeloos contact met BCC en Samsung. Steeds anderen van Samsung, maar cashback niets, maar wel allerlei uitvluchten.
2. Samsung wasmachine augustus 2011 bij Saturn gekocht, zelfde verhaal. Uiteindelijk heeft Saturn ons na vele vruchteloze pogingen bij Samsung, het geld van de cashback betaald, nadat we een formulier ondertekend hadden.
Het is allemaal wel begrijpelijk van Samsung met 5 miljard winst per kwartaal(!)
Over hun produkten vooralsnog niets dan lof. Ondanks deze loftuiting geen cashback.
Een algemene opmerking over aanschaf witgoed: wasmachine geprijsd 850. We melden elders 550. Betreffende winkelier doet er zonder enige opmerking 300 Euro vanaf.
Ook bij mediamarkt Alkmaar hebben we eindeloos terug moeten komen, nadat de TV bij concurrent 300 goedkoper was, kregen we na maanden en 8 bezoeken, eindelijk 200 terug. Mediamarkt maakt reclame, van elders goedkoper enz,
Kortom wat leren we hieruit.

Voortaan geen cashback acties meer, want het blijkt dat vele winkeliers het ook niet leuk vinden

Samsung moet zijn beloftes nakomen

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer/mevrouw Wagenaar,
    Wij betreuren de ervaring die heeft meegekregen van onze cashback acties.
    Wij zullen uw opmerking omtrent onze acties meenemen in overleg met onze marketing afdeling.
    Onze excuses voor het ongemak wat u hiermee heeft ondervonden.
    Wij hopen dat u nog lang plezier mag hebben van onze producten.
    Met vriendelijke groeten
    Imran
    Samsung WebCare
    AWMiw49
    En hoe zit het nu met de nimmer teruggekregen 20 euro van de mobiel? Ik wil u nog wel de vele e-mails sturen, die totaal geen resultaat opleverden, ondanks de goedwillendheid van enlelen bij Samsung.Helaas onmogelijk om mijn samengevatte e-mails aan Samsung hierbij te voegen.
    2811104081 Wasmachine opgelost maar helaas niet door Samsung.

AWMiw49

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?