Klacht Samsung Electronics: Samsung tv gaat zelf uit en direct aan

Lianasimonian

Hallo,

Vanavond heb ik mijn tv aangezet, over 5 minutjes ging het uit en direct weer aan. Eerst dacht ik dat wij per ongeluk aan de afstandsbediening kwamen , maar nee, het bleef zich herhalen om de 5-6 minuten. Via deze site hebben wij een aantaal adviezen gevolgd, 20 sec exit- reset gedaan, de fireware update gedaan, maar het blijft zich herhalen. Ondertussen gingen kinderen gamen op ps3, 1 uur lang, ging goed, bleef asn. Ps3 uitgezet, is het uit/ aan weer terug. Onze tv is maar 5 jaar oud doet voor de rest nog goed. Zonde om weg te gooien. Wij hadden een garantie gekocht voor 5 jaar via block, maar ze bestaan niet meer. Nu voelen wij ons machteloos. Heeft iemand, onder andere SAMSUNG, een idee hoe wij dit probleem kunnen oplossen? Alvast bedankt. Gr. Liana Simonian

Graag zouden wij adviezen willen horen hoe wij deze probleem kunnen oplossen, geen geld voor een nieuw tv, en bovendien een tv van 5 jaar is niet oud. Voor een tv 2100 betalen, hoop je dat het langer moet meegaan dan net 5 jaar

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?