Klacht Samsung Electronics: Samsung tv geeft bij heldere beelden over het hele scherm witte kringen weer.

glennfasting

Beste Heer/Mevrouw,

Op 26 januari 2017 was het tijd voor een nieuwe tv. Bij Mediamarkt Tilburg was er een mooie deal van de UE50KU6000WXXN tv van Samsung, in plaats van over de 800,- euro te betalen mocht ik de tv voor 519,- euro meenemen.

Na meer dan twee jaar hier met ziel en zaligheid van genoten te hebben begint sinds een half jaar vanaf de linker bovenhoek witte rondjes door het scherm te schijnen. Dit is langzamerhand erger en erger geworden. Tot zo ver dat het volledige ''backlight'' door het scherm heen komt. Vooral bij witte, heldere beelden verschijnen over de gehele tv witte kringen.

Nu dat de garantie periode is verlopen hoef ik niet meer bij Mediamarkt aan te kloppen. Zij kunnen niks voor mij betekenen heb ik van hen vernomen. De volgende stap was Samsung bellen. Ook daar werd ik vriendelijk verzocht genoegen te nemen met een eventuele reparatie, weliswaar voor eigen kosten.

Wat kunnen we hier mee doen? Je zou toch mogen verwachten dat een tv langer dan 2,5 jaar meegaat.

Ik hoop op een reactie.

Glenn Fasting

Het zou fijn zijn als er een reactie vanuit Samsung komt. Wellicht met een oplossing of tegemoetkoming.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?