Klacht Samsung Electronics: Samsung tv kort na aankoop stuk

Klachtnummer
# 95794
Gebruiker
T5
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kort na aankoop valt mijn tv uit
Naar diverse software updates i.s.m. Samsung word er besloten dat er een nieuwe moederboord in moet . Dit gebeurd vervolgens 3 keer
Bij de 4 e keer storing besluit samsung de tv op te halen en komen ze tot het besluit dat hij niet gemaakt kan worden .de tv kosten mijn 1550,00 euro .
Wat zegt samsung u krijgt 837 terug van ons . Hier ben ik het dus niet mee eens

De oplossing

Een betere oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen