Klacht Samsung Electronics: Samsung UE55C6700

Beste Samsung,

In december 25-2010 heb ik de Samsung UE55C6700 LED TV aangeschaft. In begin was ik heel blij met mijn Samsung tv,heel erg tevreden geweest. Alleen na 1 jaar begon de tv t uit zichzelf uit en meteen weer aan te gaan .Monteur langs geweest moederbord vervangen en ging een half jaar goed en vervolgens weer de zelfde euvel,hij begon weer uit zich zelf uit en meteen werr aan te gaan .Weer gebeld en monteur langs gekomen en de weer de moederbord vervangen en ik kan het overleggen ,ik heb de reperatie nota's nog. Ging goed tot een week geleden en nu is het weer raak,weer dezelfde storing.Ik ben woedend want ik heb het gemeld bij de samsung op twitter dan maar ze willen me niet helpen omdat de garantie is verlopen.Het zou toch niet mogen gebeuren bij een TV van slechts 4 jaar oud.Nieuwste sofware erop en terug in fabrieksinstellingen maar vergeefs,storing blijft.Alvast brdankt .
Mvg
Yill

Omdat de storing steeds wee terug komt,wil ik dat Samsung me helpt bij aankoop van een nieuwe tv.

nooit meer samsung tv

yill70

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?