Klacht Samsung Electronics: Samsung UE55C6700

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 97824
Gebruiker
yill70
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste Samsung,

In december 25-2010 heb ik de Samsung UE55C6700 LED TV aangeschaft. In begin was ik heel blij met mijn Samsung tv,heel erg tevreden geweest. Alleen na 1 jaar begon de tv t uit zichzelf uit en meteen weer aan te gaan .Monteur langs geweest moederbord vervangen en ging een half jaar goed en vervolgens weer de zelfde euvel,hij begon weer uit zich zelf uit en meteen werr aan te gaan .Weer gebeld en monteur langs gekomen en de weer de moederbord vervangen en ik kan het overleggen ,ik heb de reperatie nota's nog. Ging goed tot een week geleden en nu is het weer raak,weer dezelfde storing.Ik ben woedend want ik heb het gemeld bij de samsung op twitter dan maar ze willen me niet helpen omdat de garantie is verlopen.Het zou toch niet mogen gebeuren bij een TV van slechts 4 jaar oud.Nieuwste sofware erop en terug in fabrieksinstellingen maar vergeefs,storing blijft.Alvast brdankt .
Mvg
Yill

De oplossing

Omdat de storing steeds wee terug komt,wil ik dat Samsung me helpt bij aankoop van een nieuwe tv.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    yill70
    Datum
    nooit meer samsung tv

Uiteindelijke oplossing

Auteur
yill70
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen