Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Samsung Electronics: Samsung weigering tot uitkeren van TV-promotie cashback.
Details
Klacht
Mede i.v.m. toenmalige promotie-acties, 02 februari 2014 een Samsung smart-TV + soundbar gekocht.Tijdig - 13 februari - van beide apparaten alle verlangde formulieren bijgevoegd en in een (1) enveloppe aan samsung gezonden.
21 maart ontvangstbevestiging gekregen, week later cashback voor de soundbar.
Voor de TV echter niets, dus begin april telf contact opgenomen met samsung.
Was een foutje wordt uitgezocht en gecorrigeerd! Daarna niets meer, dus midden april nogeens gebeld en 23 april mail gezonden. Pas na vele telefoons, mails, insturen van kopien, op 23 mei eindelijk het antwoord : afgewezen - er zou ten tijde van de aanschaf geen TV-actie (meer) zijn ?
Leverancier (Foka) bevestigt dat de actie er toen wel degelijk nog was en levert kopie van de folder = 27.01 tot en met 02.02.2014. Deze aan samsung consumercare gezonden waarop als antwoord volgt: "aanvraag kan niet meer toegevoegd worden want is te lang geleden"! Dat is niet waar, onacceptabel en onbetrouwbaar.
Gewenste oplossing
Uitbetaling van de afgesproken cashback voor mijn samsung TV (UE55F8000)- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.