Opgelost door Samsung Electronics: Samsung weigering tot uitkeren van TV-promotie cashback.

a.c. oomen

Mede i.v.m. toenmalige promotie-acties, 02 februari 2014 een Samsung smart-TV + soundbar gekocht.
Tijdig - 13 februari - van beide apparaten alle verlangde formulieren bijgevoegd en in een (1) enveloppe aan samsung gezonden.
21 maart ontvangstbevestiging gekregen, week later cashback voor de soundbar.
Voor de TV echter niets, dus begin april telf contact opgenomen met samsung.
Was een foutje wordt uitgezocht en gecorrigeerd! Daarna niets meer, dus midden april nogeens gebeld en 23 april mail gezonden. Pas na vele telefoons, mails, insturen van kopien, op 23 mei eindelijk het antwoord : afgewezen - er zou ten tijde van de aanschaf geen TV-actie (meer) zijn ?
Leverancier (Foka) bevestigt dat de actie er toen wel degelijk nog was en levert kopie van de folder = 27.01 tot en met 02.02.2014. Deze aan samsung consumercare gezonden waarop als antwoord volgt: "aanvraag kan niet meer toegevoegd worden want is te lang geleden"! Dat is niet waar, onacceptabel en onbetrouwbaar.

Uitbetaling van de afgesproken cashback voor mijn samsung TV (UE55F8000)

Geachte heer/mevrouw Oomen,
    Wij hebben u klacht doorgenomen en nemen deze verder in behandeling.
    Vriendelijk verzoeken wij u om uw e-mail adres in de Privé Opmerking gedeelte van uw account te vermelden.
    Zodra er vorderingen zijn zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
    Hopende u hiermee voorlopig voldoende geïnformeerd te hebben.
    a.c. oomen
    16.05.2014 reactie van samsung@consumercare.nl : blijkt helemaal geen afd van samsung te zijn maar een extern bedrijf dat o.m. promoties voor samsung coordineert (maar hun berichten wel "ondertekenen" met "samsung electronics benelux"). En daar komen ze nu na 3 maanden mee. Samsung heeft intussen zelf ookal gereageerd met verzoek om extra informatie.
    Geachte heer/mevrouw Oomen,
    Wij danken u voor het vermelden van uw e-mail adres in de Privé Opmerking gedeelte van uw account.
    Wij hebben u zojuist per e-mail benaderd.
    Vriendelijk het verzoek om hierop te reageren.
    Alvast bedankt voor uw medewerking.
    a.c. oomen
    17.06.2014 gereageerd op verzoek van samsung om gegevens (e-mailadres en kopie van alle ingezonden documenten), wacht nog op antwoord.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer/mevrouw Oomen,Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen, wij hebben uw klacht verder in behandeling genomen, wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
    a.c. oomen
    Vrijdag eindelijk bericht van samsung ontvangen dat mijn TV aanmelding is geaccepteerd en cashback wordt uitbetaald. Echter zonder enige verklaring en/of excuses omtrent de problemen welke ik heb ervaren! Uiteraard ben ik blij dat mijn terechte aanvraag is toegewezen. Ik wil samsung aanraden zijn communicatie zowel intern als door/met consumer.info te herzien! Hierdoor (en omdat ik deze TV nu al voor lagere prijs heb gezien) zal ik ook niet snel meer aan een dergelijke samsungactie deelnemen.
    Geachte heer/mevrouw Oomen,
    Wij zijn blij om terug te lezen dat uw aanvraag is gehonoreerd en dat u recht hebt op deelname en dat dit op korte termijn word overgemaakt.
    Wij bieden u onze excuses voor al het ongemak dat u hierdoor hebt ondervonden, en hopen dat u mag genieten van onze producten en voor in de toekomst alsnog de overweging neemt om onze producten aan te schaffen.
    a.c. oomen
    Uiteindelijk op 27.06 van samsung bevestiging ontvangen dat mijn aanmelding voor de cashback van de tv (ook) is geaccepteerd. Helaas zonder enige verontschuldiging of verklaring omtrent de problematiek. Ben blij dat dit nu fatsoenlijk wordt afgehandeld, maar beveel samsung wel sterk aan hun (in- en externe) communicatie eens grondig te herzien.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?