Klacht Samsung Electronics: Samsung weigert Book Cover in de juiste kleur te leveren

R. van Asselt

Samsung heeft volgende promotie: Ontvang een Book Cover t.w.v. €69,99 bij aankoop van een Galaxy Tab S6 Lite. Op de site staan zowel de zwarte als de blauwe cover afgebeeld. Je mag dus verwachten dat als je de blauwe tab besteld ook de blauwe cover krijgt. Niets is minder waar, Samsung levert alleen de zwarte cover. Waarom zou je een blauwe Tab bestellen en deze verstoppen in een zwarte cover. Via WhatsApp hierover contact opgenomen met Samsung, maar men blijft aangeven dat je dit als klant had kunnen lezen in de voorwaarden, hier staat nl,:"Bij aankoop van een deelnemend model Galaxy Tab S6 Lite bij Samsung.com ontvang je tijdelijk een Book Cover (EF-BP610PJEGEU) ter waarde van €69,99 cadeau". De kleur zwart wordt nergens genoemd. Samsung geeft aan dat dit valt op te maken uit het productnummer en dat als de klant hierop had gezocht deze had kunnen weten dat er een zwarte cover wordt geleverd. Dit is misleiding van de klant, op de pagina beide kleuren afbeelden en vervolgens schermen met het feit dat in de aanvullend voorwaarden duidelijk staat dat het een zwarte cover betreft. Bij Samsung heb ik dan ook aangegeven hier niet mee akkoord te kunnen gaan en verder stappen zou ondernemen. Van Samsung verwacht ik dan ook dat alsnog de blauwe cover wordt geleverd.

Alsnog de blauwe Book Cover leveren zoals deze staat afgebeeld op:

Bijlagen

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?