Opgelost door Samsung Electronics: Samsung werkt niet mee omdat het euvel 20 dagen na de garantie termijn van 24 maanden gemeld is.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 133312
Gebruiker
renr.janssen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Met Samsung gebeld nav de Smart TV die niet meer werkt op internet, hierdoor kunnen we ook de PC en de Smartfhone niet meer via Wifi koppelen met de TV.
Wij dachten eerst dat het aan de verbinding met Ziggo lag. Met Ziggo alles doorgenomen en de conclusie was, dat het de Wifi module in de TV was die niet meer werkt.
Bij navraag met Samsung zeiden ze dat het jammer vonden dat het euvel gemeld is nadat de garantietermijn van 24 maanden verlopen is en dat de reparatiekosten zelf betaald moesten worden. Ook verteld dat we eerst met Ziggo alles hadden uitgezocht daar Ziggo ook een tijdje heeft platgelegen, waardoor wij niet eerder het euvel aan Samsung konden melden. Wij hebben de TV bij vrienden aangeprezen, maar door de slechte service nemen we die aanbeveling nu terug.

De oplossing

Dat Samsung zelf contact opneemt met de service maatschappij (Electronica Service Rijnmond BV in Spijkenisse) die zij ook naar ons hebben laten bellen met de mededeling dat de TV kosteloos gerepareerd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    renr.janssen
    Datum
    Op 14 okt. 2015 zijn we wederom door (Electronica Service Rijnmond BV in Spijkenisse) opgebeld met de mededeling dat zij de TV toch onder garantie kwamen repareren i.o.v. Samsung.
    Op 15 okt. is de TV ook daadwerkelijk gerepareerd naar volle tevredenheid. Hierbij mijn dank aan alle instanties die mee hebben gewerkt aan deze oplossing.
    mvg. Rob Janssen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
renr.janssen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?