Klacht Samsung Electronics: Schakelt zichzelf uit!

Klachtnummer
# 19005
Gebruiker
José Dorreman
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds een week schakelt mijn Samsung galaxy plus bij heel kort gebruik zichzelf spontaan uit. Internet, telefoneren, whatsappen...maakt niet uit waar ik mee bezig ben. Alleen met behulp van oplader kan ik mobiel weer inschakelen. Mobiel is 1,5 jaar in gebruik!! Waardeloos!

De oplossing

Ander toestel of reperatie!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste José,Is het toestel al voorzien van de meest recente firmware? Indien dit het al is voorzien van de meest recente firmware, willen wij u adviseren om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Let op! Maak wel eerst een back up, zodat u geen persoonlijke bestanden kwijtraakt.Mocht dit niet helpen, dan adviseren wij u om het toestel ter reparatie aan te bieden. www.samsung.com > Service > Service adressen. Rekesh
  2. Auteur
    José Dorreman
    Datum
    Voor 90% zeker is het na onderzoek mijn batterij die niet meer functioneert naar behoren. Wanneer ik namelijk mijn oplader gebruik tijdens mailen of fotograferen of whatsappen blijft mijn mobiel wel gewoon aan. Zodra ik deze zelfde acties doe zonder oplader schakelt het mobieltje zichzelf uit. Zit deze batterij nog in de garantie?
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste José,Een batterij valt onder de noemer accessoire. Wij geven 6 maanden fabrieksgarantie op alle accessoires. Als het na onderzoek blijkt dat het euvel zich in de batterij bevindt, raden wij u aan om dit voor te leggen bij uw verkoper.Paul
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen