Klacht Samsung Electronics: scherm gescheurd en vol krasje en putjes samsung s6 edge

Eurostareurostar

mijn s6 edge gekocht in mei en daarna een originele vieuwcover
vertoont veel krasjes en deukjes een barst in het scherm al op de 2e dag dat ik hem had meteen phonhouse gebeld maar werd doorverwezen naar samsung en toen weer terug met andere woorden hun bekende truckje
ik heb nog een klacht liggen van 2 jaar geleden toen mijn Samsung s4 slachtoffers spontaan lag te smeulen op een tafeltje dat ook verbrand was nooit opgelost door samsung
ik had er nu geen zin in om weer het gevecht aan te gaan ik heb ook een dure samsung led tv die nu na 3 jaar vele strepen verticaal door het beeld geeft heerlijk die Samsung producten putjes maar nu zie ik dat veel s6 gebruikers last hebben van die problemen vandaar dat ik het toch nog maar een keer ga proberen

nieuwe gsm en cover zo spoedig mogelijk en niet oplossen zoals de andere problemen die ik met samsung producten heb

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?