Klacht Samsung Electronics: Scherm of moederbord defect

Klachtnummer
# 409525
Gebruiker
wouter1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een samsung tv van 2jaar oud ue55mu6470 en is in 2 jaar tijd voor de 4x gerepareerd en nu is onze tv afgeschreven volgens servilux en daar zijn wij het niet mee eens na de laatste reparatie van 14-11-2019 is het beeld slechter geworden heel veel ruis in het beeld ook bij het kijken van 4k films we worden door samsung en servilux van het kastje naar muur gestuurd ze komen nu met een omruiling maar dan moeten wij 287 euro bijbetalen terwijl we van servilux een email hebben gekregen waar staat 0 euro bijbetaling ik vind dit niet echt eerlijk van samsung en servilux nu wordt er gezegd u kunt u rest waarde van u tv terug krijgen bij u dealer en daar gaan wij echt niet mee accoord

De oplossing

Dat wij een goede tv krijgen maar dan zonder bijbetaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?