Klacht Samsung Electronics: scherm s3 nu al gebarsten,na in binnenzak te he3bben gehad

DjDwazeD

hoe kan ik mijn scherm laten repareren van mijn s3 samsung die zo opeens een stukje mist vlak bij aan uit knop na het hem een half uur in de binnenzak te hebben gehad? Hij is van augustus,dus nog geen half jaar oud! hele voordeel moet vertvangen worden,hoezo dat?400 euro? Nou jmoe ,zeggen ze zeker dat t mijn eigen schuld was? Moet ik hem in een glazen kast zetten in een fluwelen doosje? 699 toestel prijs! Ik kan dit niet betalen,en moet bereikbaar blijven! Alvast bedankt Dennis Freriksen

Een oplossing zodat ik geen 400 euro kwijt ben aan een telefoon die me 700 euro koste 4 maand geleden en in binnenzak van jas opeens kapot was,zonder dat er iets bij in die zak heeft gezeten!
Reparatie of vervanging! Geen kosten want het is een prul van 700 euro dat zomaar kapot gaat!
Alvast bedankt

Samsung Electronics Benelux
    Beste DjDwazeD,Heel vervelend dat er een stukje van het scherm van je S3 is afgebroken. Werkt hij voor de rest nog wel goed ? Alleen u kunt afwegen of u onder deze omstandigheden het scherm zou willen laten repareren. Het is mogelijk dat het reparatiecentrum aangeeft dat dit schade is die door een externe bron is veroorzaakt. In dat geval valt de reparatie buiten de Samsung garantievoorwaarden. Met vriendelijke groet, Ruud
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?