Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Samsung Electronics: scherm Samsung Galaxy S3
Details
Klacht
Ik heb mijn telefoon 2 maanden en gister gleed hij uit mijn handen en viel zachtjes, en wat denk je is mijn hele scherm gebarsten!! ik vind dit toch wel heel erg snel, en bedenk dan dat er verteld word dat er bijna onbreekbaar glas in zit!!. , ik heb mijn telefoon in een flipcover omdat ik er erg zuinig op ben en dacht dat hij zo afdoende beschermt was.....Gewenste oplossing
Reparatie van het scherm, en de rand die er omheen zit, en misschien kan het bedrijf nadenken hoe ze de kwaliteit kunnen verbeteren.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.