Klacht Samsung Electronics: scherm Samsung Galaxy S3

Anoniem

Ik heb mijn telefoon 2 maanden en gister gleed hij uit mijn handen en viel zachtjes, en wat denk je is mijn hele scherm gebarsten!! ik vind dit toch wel heel erg snel, en bedenk dan dat er verteld word dat er bijna onbreekbaar glas in zit!!. , ik heb mijn telefoon in een flipcover omdat ik er erg zuinig op ben en dacht dat hij zo afdoende beschermt was.....

Reparatie van het scherm, en de rand die er omheen zit, en misschien kan het bedrijf nadenken hoe ze de kwaliteit kunnen verbeteren.

Samsung Electronics Benelux
    Beste mevrouw Pekel-Duinkerken,Wij adviseren u om de telefoon via uw verkoper ter reparatie aan te bieden zodat ons reparatiecentrum het kan onderzoeken.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare
    Anoniem
    Ik wil niet mijn telefoon opsturen omdat ik al van diverse mensen heb gehoord dat het toch niet door jullie word vergoed, ik heb hem inmiddels laten repareren en hoop dat dit me niet nog een keer gaat overkomen, ik vind wel dat Samsung iets moet doen aan de kwaliteit want het is wel erg slordig dat een telefoon van 600 euro!! zo snel stuk is, en ik ben echt niet de enige!.
    Samsung Electronics Benelux
    Beste mevrouw Pekel-Duinkerken,Wij hebben u geïnformeerd hoe wij u vanuit Samsung verder kunnen helpen. Indien u hier niet mee akkoord gaat, adviseren wij u om contact op te nemen met uw verkoper, daar deze uw aanspreekpunt is voor garantie-afwikkeling.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?