Klacht Samsung Electronics: Scherm Samsung S4 onverwachts op non actief/groen

Jeroen van Zelst

Voor mijn klacht wil ik jullie graag doorverwijzen naar mijn Facebook post op de pagina van Samsung Nederland. In meer dan 1000 karakters vertel ik hier wat er is gebeurd en wat de feiten precies inhouden.

Hierbij de link inclusief foto van mijn Samsung S4:

Tot op heden heeft Samsung nog niet gereageerd op mijn Facebook post, waar zij wel op andere posts reageren.

Het scherm van mijn telefoon is geheel onverwachts op non actief/ groen scherm gegaan. Er wordt mij onrecht aangedaan door Samsung. Ik deed niets verkeerds op het moment dat ik er achter kwam dat het toestel niet maar naar behoren functioneerde. Het is niet mijn schuld, maar veroorzaakt door een productfout van Samsung. Ik zou graag willen dat Samsung inziet dat mijn defecte beeldscherm niet door mij is veroorzaakt en dat zij de kosten voor een reparatie onder garantie laten vallen. Ik zou het grote klasse vinden als Samsung haar verantwoordelijkheid neemt en een gedupeerde klant alsnog de juiste service biedt.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte Van Zelst,Wij begrijpen uit uw klachtomschrijving dat u uw Galaxy S4 onlangs te reparatie heeft aangeboden, u geeft aan niet eens te zijn met onze service partner dat de schade niet gedekt word door onze fabrieksgarantie. Wij verzoeken u vriendelijk ons te voorzien van het IMEI nummer van uw smartphone zodat wij het reparatierapport kunnen opvragen, u kunt het IMEI nummer noteren als privé opmerking. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
    Jeroen van Zelst
    Beste Jaime - Samsung Webcare,Dat klopt. Ik ben het inderdaad niet eens met de manier waarop er in deze situatie service wordt verleend aan mij als loyale klant. Ik hoop dat u mij op mijn woord geloofd, wanneer ik aangeef dat dit toestel volledig uit het niets op non actief/ groen scherm is gegaan en dat niet IK, maar JULLIE als bedrijf hier verantwoordelijk voor zijn. Het IMEI nummer is: 357634054882316Met vriendelijke groet,Jeroen van Zelst
    Jeroen van Zelst
    Nadat Samsung vroeg om mijn IMEI nummer, heeft het bedrijf niets meer van zich laten horen. Alsof het ze niets interesseert! I.p.v. het reparatierapport te herzien en mij te helpen waar nodig, heb ik dus niks meer vernomen van Samsung. Is dit hoe zij met hun klanten omgaan!? Als dit de manier is waarop zij omgaan met hun klanten, dan is het echt te schandalig voor woorden! - Een gedupeerde klant -

Jeroen van Zelst

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?