Klacht Samsung Electronics: Scherm samsung S4 spontaan gebarsten

anita

Ik heb mijn Samsung S4 laten repareren nadat er een kleine barst in het scherm was gekomen. Ik heb het scherm op vrijdagavond rond 20.00 laten repareren bij de GSM shop met een origneel Samsung scherm/body wat 163,00 kostte (aanbieding). Maar de volgende ochtend (zaterdagochtend) rond 12.00 uur spatte het scherm spontaal in allerlei barstjes uiteen. Niet een barst, maar allemaal kleine barstjes. ik ben toen meteen terug gegaan naar de GSM shop met het verhaal dat het scherm spontaan gebarsten was. 's Maandags werd ik terug gebeld met het verhaal dat ik niet konden bewijzen dat de telefoon niet was gevallen (ondanks dat er totaal geen valschade was aan de nieuwe body of de zijkanten van het glas/scherm). Volgens hen viel dit niet onder de garantie en konden ze alleen tegen een gereduceerd tarief nogmaals een nieuw scherm/body plaatsen. Want Samsung geeft geen garantie op de schermen tegen barsten. Ik lees nu dat dit veel vaker voorkomt. Erg slecht van samsung!!

Spontaan barsten glas binnen 16 uur na glas reparatie zou wel onder de garantie van Samsung moeten vallen of de GSM shop. Reparatie zou garantie moeten zijn. Maar begrijp uit meerdere reacties dat Samsung geen enkele verantwoordelijkheid neemt voor zijn producten en alle schuld altijd bij de gebruiker neerlegd bij schermschade en het "gebruikersschade" noemt. Wat een slecht product zeg wanneer na 16 uur gebruik (waarin ook nog een nacht zit) een product het al begeeft!
Ik koop nooit meer een Samsung...

anita
    Ik heb geen enkele reactie ontvangen op deze klacht van Samsung.
    Het glas is uiteindelijk vervangen voor de GSM-shop voor een gereduceerd tarief. Maar dit betekende wel dat ik op nieuw 100 euro moest betalen. Ik ben dus in totaal €264,00 kwijt voor de schermreparatie. Een hele slechte zaak van zowel de GSM-shop als Samsung die dus blijkbaar geen enkele garantie geeft op de schermen!!

anita

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?