Klacht Samsung Electronics: Service

Klachtnummer
# 385116
Gebruiker
wijmans2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gisteren op 18-06-2019 een gsm ter reparatie aangeboden ,
volgens hun webpagina zou deze gebracht voor 15:00 dezelfde dag klaar zijn. Aangezien het zondag was werd er schijnbaar niet gewerkt.Daar kan ik vrede mee hebben.
Nu is het maandag en heb ik een mailtje gehad om 13:16 dat er onderdelen besteld moeten worden.Ik heb hier akkoord voor gegeven binnen 5 minuten.
Nu is mijn vraag wanneer is mijn toestel gerepareerd?
Tevens werd na het bellen met de servicedesk door de medewerker ( Jelinsa sprak zeer slecht nederlands ) de hoorn op de haak gegooid.

De oplossing

Exacte datum weten ,telefoniste of medewerker support wegens ophangen telefoon,tijdens gesprek ontslagen worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen