Klacht Samsung Electronics: SII snel leeg lopende batterij

AAJ Lucassen

De update naar ICS 4.0.3. is dramatisch. Eerst een steeds crashende versie met een batterij probleem. 2 weken de eerste release kwam een kleine update waarna het crashen niet meer op trad, maar het batterij probleem wel in samenhang met Wifi. Samsungs verhaal klopt niet dat het aan D-link ligt. Ik heb getest met Zyxell, Sitecom, Cisco en Linksys. met allen het probleem van instabiele wifi en een ophol slaande telefoon . op een gegeven moment wordt het toestell heet, wat indiceert dat er proces de CPU op hol laat slaan, waardoor de batterij snel leeg loopt.

Ik lees bij alle providers deze symptomen.

Zo snel mogelijk het batterij probleem oplossen.

Samsung Electronics Benelux
    Beste heer Lucassen,Graag horen wij van u of u al een reset van de telefoon heeft laten uitvoeren bij een van onze service punten.Met vriendelijke groeten,Alex
    Beste Alex
    Nee, dit is niet gebeurd, maar is waarschijnlijk ook niet de oplossing gelet op de stelling van uw bedrijf . http://webwereld.nl/nieuws/110915/samsung--probleem-galaxy-sii-door-router-d-link.htmlAll SII users zitten met wifi problemen, sommige zonder dat ze het weten.Als een reset de oplossing zou zijn schrijf dan een een artikel op web-wereld waar u iedereen oproept naar een servicepunt te gaan en uitlegt waarom dit de oplossing is. komt er een update naar 4.0.4 ?
    Samsung Electronics Benelux
    Beste heer Lucassen,Indien deze storing aanwezig is op elk WiFi-netwerk, is het mogelijk dat er tijdens de software-update een glitch is ontstaan waardoor sommige applicaties op de achtergrond blijven draaien. Indien dit een softwarematige storing betreft, wordt dit hierdoor opgelost.
    Mocht de storing na een reset echter nog steeds aanwezig zijn, adviseren wij u om de telefoon ter reparatie aan te bieden, zodat een van onze reparatie-centra uw telefoon kan onderzoeken.Met vriendelijke groeten,Alex
    AAJ Lucassen
    Beste Alex,Ik ben geen voorstander van een reset. Ik ben geen gewone gebruiker maar software ontwerper. De afgelopen week heb ik met de debugopties van android gemonitored welke processen op een gegeven moment excessief draaien. Dit was o.a. Nu.nl van peperzaken. Ik heb nu alle apps van peperzaken verwijderd en ben ik opnieuw aan het kijken of er apps vreemde acties vertonen. Volgens mij is er iets vreemds indien de telefoon uit slaapstand terugkomt en vervolgens weer wifi oppakt.
    Samsung Electronics Benelux
    Beste heer Lucassen,Wij zijn dit verder aan het onderzoeken, echter verwachten wij niet dat wij voor het einde van de termijn van twee weken met een antwoord kunnen komen, daar deze binnen minder dan vierentwintig uur zal zijn verstreken.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung Electronics Benelux
    Beste heer Lucassen,Wij hebben per telefoon contact met u opgenomen. Graag horen wij van u of deze uitleg voldoende is geweest.Met vriendelijke groeten,Alex
    AAJ Lucassen
    Beste Alex,Excuses voor de late reactie : vakantieZou u mij nog een keer kunnen bellen, met vriendelijke groet,André Lucassen
    Samsung Electronics Benelux
    Beste heer Lucassen,Wij hebben gedurende de afgelopen dagen meerdere malen geprobeerd om telefonisch contact met u op te nemen, echter hebben wij u niet kunnen bereiken.
    Wij adviseren u daarom om contact op te nemen met onze klantenservice via 0900-SAMSUNG (0900-7267864).Met vriendelijke groeten,Alex
    AAJ Lucassen
    Geachte Alex.Excuses voor mij slechte bereikbaarheid, vakantie als besprekingen na vakantie. ik zag dat u mij 2 voor 12 en 3 over 12 heeft geprobeerd te bellen. Ik heb de klantenservice gebeld maar deze kunnen mij niet doorverbinden met u. Kunt u mij nogmaals bellen ?Dank,André Lucassen
    Samsung Electronics Benelux
    Beste heer Lucassen,Wij hebben nogmaals geprobeerd om contact met u op te nemen, echter kregen wij wederom uw voicemail. Wij vragen u daarom nogmaals om contact met onze klantenservice op te nemen, onder vermelding van het klantnummer dat mijn collega heeft ingesproken in de voicemailberichten. In dat dossier heb ik instructies achtergelaten voor de collega die u aan de lijn krijgt.Met vriendelijke groeten,Alex
    AAJ Lucassen
    Ik heb het laatste half uur geen voicemail of telefoontje gehad. heeft u wel het juiste nummer gekozen. Ik heb mijn prive nummer in de prive sectie toegevoegd.Hartelijk dank,André Lucassen
    Samsung Electronics Benelux
    Beste heer Lucassen,Wij hebben het 06-nummer gebruikt dat u hebt ingevoerd in uw contactgegevens, eindigend op 920. Daarom adviseren wij u om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groeten,Alex
    AAJ Lucassen
    Dat wil ik wel, maar ik heb geen samsung klantnummer.
    Samsung Electronics Benelux
    Beste heer Lucassen,Mijn collega geeft aan deze te hebben ingesproken op uw voicemail.Met vriendelijke groeten,Alex
    AAJ Lucassen
    Ik heb geen voicemail ontvangen !!!!!
    Samsung Electronics Benelux
    Beste heer Lucassen,Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen. Wij wachten uw bevindingen af na het uitvoeren van de harde reset.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?