Klacht Samsung Electronics: SIM kaart Samsung

Klachtnummer
# 39934
Gebruiker
Samsung SIM
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste,

Ik heb een nieuw samsung toestel via KPN Hi gekocht.
Helaas krijg ik nu een melding dat de SIM kaart ontbreekt...terwijl dat helemaal niet zo is!

Hoe kan dit? (Gelukkig kan ik wel gewoon WhatsAppen.)

Mvg,
Cyril

De oplossing

Graag oorzaak en oplossing voor deze SIM-kaart melding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Westerhof,
    Wat vervelend dat dit euvel optreedt tijdens het gebruik van uw smartphone. Wat hier precies de oorzaak van is kunnen wij op dit moment niet uitsluiten.
    Wij adviseren u om uw toestel in veilige modus op te starten door de volumeknop ingedrukt te houden terwijl uw toestel opstart. Als deze melding niet meer voorkomt dan heeft dit met een applicatie te maken die u geïnstalleerd heeft. Ons advies is dan om deze te verwijderen.
    Kunt u wel gewoon telefoongesprekken voeren met uw smartphone?. WhatsApp werkt namelijk alleen in combinatie met een telefoonnummer, dus dan is uw simkaart wel actief.Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen