Klacht Samsung Electronics: Slechte behandeling van zaken

RQB#529

Beste Samsung

Bij het aanschaffen van de Samsung Galaxy S22 in Februari zou ik gratis de Galaxy Buds Pro te krijgen.

Ik was 2,5 maanden lang bezig geweest om aan Samsung te vragen waar mijn Galaxy's buds pro bleven. Want zij zelf kwamen niet met een updates. Uit eindelijk naar 3 maanden hadden zij de oordoppen verstuurd. Maar dit naar het verkeerde adres. Toen heb ik dit gemeld en dit konden hun alleen oplossen. Ik ben de hele tijd weer achter samsung aangegaan voor een updates want zij zelf zeiden niks. ik heb na 4 maanden een klacht ingediend, waarop na 14 werkdagen nog geen antwoord heb gekregen na 15 werkdagen heb ik gevraagd hoe het zat en toen zeiden ze "goed dat je contact opneemt ik heb even nagekeken en zie dat er een voucher is gemaakt zodat je de galaxy buds pro opnieuw v oor €1 kan kopen."

Ik was hier heel verbaasd over, dat ik voor een fout van hun moest betalen en dat ik het product gratis hoor te ontvangen. ik heb toen ook gevraagd of dit in hun voorwaarden staan. Waarop zij antwoorden dat dit niet in hun voorwaarden staat. ik heb weer een klacht in gediend op 17 juli waar ik na zelf vragen pas op 18 August antwoord heb gekregen.

Ik vind dit echt schandig!

Gecompenseerd worden voor de tijd die ik heb moeten wachten op mijn oordoppen.

En natuurlijk de oordoppen gratis krijgen

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?