Klacht Samsung Electronics: slechte dienstverlening van zowel Media Markt en Samsung

Klachtnummer
# 293260
Gebruiker
Jan Kiep
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Samsung 55" televisie gekocht 17-08-2017 bij Media Markt te 's-Hertogenbosch met extra garantie van Media Markt. afgelopen maandagmorgen 12-02-2018 tv gekeken naar Olympische Winterspelen toestel uitgezet om na 11/2 uur weer verder te kunnen kijken,toestel gaf geen beeld en af toe geluid +- 1 sec. Gebeld met de klanten service van de Media markt , door verwezen naar klanten service Samsung, samen met deze, aantal procedures doorlopen uiteindelijk bleek dat een bezoek aan huis van de servicedienst noodzakelijk was, gezegd werd dat dit dinsdag zou plaats vinden, op dat moment content met de oplossing, tot ik 1 uur later werd gebeld door servicedienst, afspraak zou pas plaats vinden op donderdag 15-02, onderdelen moesten worden besteld etc.etc.. verder geen email of telefoon, donderdag morgen (vandaag) dus gebeld met servicedienst Samsung, 1 onderdeel was aanwezig , ander onderdeel moest worden besteld levering op zijn vroegst 23-02, wat inhoud dat met een beetje geluk toestel ergens in week 9 gerepareerd gaat worden. Wat mij vreselijk frustreert is de houding van de klanten service'n van beide bedrijven zeggen doodleuk, meneer we kunnen u niet helpen wacht maar tot het onderdeel er is .bieden geen oplossing aan geen tussen oplossing niks helemaal niks, en dat voor een toestel van nog geen 1/2 jaar oud is gewoon waardeloos. met vriendelijke groet G.J.Kiep 06-48037666

Gewenste oplossing

Coulance regeling voor een toestel van nog geen 1/2 jaar oud

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen