Klacht Samsung Electronics: slechte klantenservice van Samsung

Klachtnummer
# 583896
Gebruiker
kevinvanrooij1992
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn klacht is dat mijn tv 11 februari is opgehaald door servilux sinds de 16e zijn er 2 aanvragen gedaan bij Samsung ik weer contact opnemen met Samsung hun vertelde mijn dat er op heden niks is aangevraagd ik terug naar bcc en vertelde mijn ook dat hun konden zien dat er idd 2 aanvragen zijn gedaan voor een creditering maar Samsung beweert van niet en bcc en servilux allebei wel dus Samsung reageert hier gewoon niet op ik wil dat Samsung op de berichten van servilux reageert ik zit met 3 kinderen en kan niet nog langer wachten op een nieuwe tv

Gewenste oplossing

Ik wil dat Samsung reageert op de berichten van servilux dat ik met de code een nieuwe tv kan gaan uitkiezen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen