Klacht Samsung Electronics: Slechte service / geen oplossing

Klachtnummer
# 120248
Gebruiker
Ibadloe
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na melding aan Samsung dat het aangeschafte product niet naar behoren functioneerde, is er voorgesteld om een zeeplade op te sturen, wat het probleem zou moeten verhelpen.

Helaas is het pakket nooit bij het correcte adres aangekomen.

Na meerdere malen contact t hebben gehad met Samsung en DHL is er nog steeds geen oplossing en helaas zit ik met een niet naar behoren functionerende Samsung machine.

Gewenste oplossing

Voorstel aan Samsung;
- ze zoeken contact met DHL en zoeken uit waar pakket zich bevindt
- Samsung stuurt alvast een ander pakket met het gewenste onderdeel om een nu nog trouwe klant tegemoet te komen en het probleem op te lossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen