Klacht Samsung Electronics: Slechte Service

# 42017

Beste Samsung,

Ik zit nu vanaf april met een niet werkende Samsung Note.
Het toestel is inmiddels 4 x gerepareerd, via de officiele weg.
Hierna Samsung gebeld, hier ben ik verkeerd geinformeerd en word ik van het kastje naar de muur gestuurd.
Aangezien de garantie bijna afloopt en ik het idee heb, het bedrijf gewoon tijd aan het rekken is.
Is er dus nog steeds niks gebeurt.
Gisteren gebeld om de status op te vragen van de Samsung Ticket (3101246028)
Er word opgenomen ik ben belachelijk te word gestaan en de horn word er gewoon opgeflikkert aangezien de technische dienst al naar huis was!!! dit was voor half 8.
Echt belachelijk!

Ik heb het bedrijf alle nodige info opgestuurd, diverse keren gebeld. (laatst gesproken met Ruud van den Berg) en na anderhalve maand nog geen reactive.

* Alsnog actie te ondernemen op mijn ticket.
* Eerlijk antwoord waarom je niet geholpen word.
* alle geleden bel kosten retourneren van (0900-7267864)

Geachte heer Duijvelaar,
    Uw klacht is bij ons in behandeling.
    Wij betreuren het dat u niet correct bent behandeld over de telefoon waarvoor onze excuses voor het ongemak.
    Ook vinden wij het heel erg vervelend voor u dat uw toestel niet helemaal naar behoren functioneert. Wij adviseren u wederom uw toestel ter reparatie op te sturen naar Dynafix. Er moet een diagnose gesteld worden op uw toestel om het euvel te constateren.
    Hiervoor kunt u contact opnemen met uw verkoper zodat uw toestel opgestuurd kan worden.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    r
    Beste Imran,Het toestel doet hellemaal niks meer. Ik ben daarom 3 maanden geleden ook over gestapt op een sony z1. Deze belt immers wel!
    Ten eerste wilde ik nog even nadrukkelijk vermelden.
    Dat het bedrijf Typhone wel begrijpt hoe je met klanten om moet gaan. Het toestel is naar hun opgestuurd voor onderzoek en voor een oplossing.
    Verder ben ik heel erg benieuwd naar jullie onderzoek.Mvg Guido Duijvelaar (p.s zie andere klacht ticket voor verdere info)
    Geachte heer Duijvelaar,
    Wij betreuren het dat u al zo een lang tijd zonder smartphone zit.
    Wij gaan ervan uit dat onze reparatiecentrum uw toestel zal repareren zodat u hier weer gebruik van kunt maken. Wij bieden onze excuses voor het ongemak wat u hiermee heeft ondervonden.
    Wij danken u voor uw geduld wat u hiervoor heeft opgebracht en als u uw toestel weer terug heeft zien wij u reactie hierop graag tegemoet.
    r
    Beste imran,Bedankt voor de hoeveelheid excuses. Echter wil ik nu graag een oplossing. Toestel is al 4 X ter reparatie aangeboden! En is dus nu voor de 5de x weg voor reparatie. Wacht dacht je van een ander toestel? Wel terecht dacht ik zo. Mits er van jullie geen oplossing komt ga ik hier een zaak van maken!!!Ik ben lang genoeg vriendelijk geweest.Groeten
    Geachte heer Duijvelaar,
    Graag ontvangen wij van u het ordernummer zodat wij aan de hand hiervan informatie kunnen opvragen bij onze reparatiecentrum omtrent uw reparatieverzoek van uw smartphone. Deze ontvangen wij graag van u in de privé opmerking.
    r
    Beste Imran,Helaas kan ik niet prive reageren, dan maar zo.
    Het Dynafix reparative nummer betreft 11507818.
    Kijk ook vooral even naar jullie Eigen aangemaakte ticket. (3101246028) Voor meer informative over dit ticket kunt u Ruud van den Berg raadplegen.Met vriendelijke groet.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Duijvelaar,Wij danken u voor de informatie die u ons heeft verstrekt.Op verzoek van u hebben wij met de door u verstrekte gegevens navraag gedaan bij onze reparatiecentrum omtrent de reparatie van uw smartphone. Hieronder kunt u terug vinden wat de bevindingen zijn geweest en tot welke conclusie onze reparatiecentrum is gekomen nadat er een grondig onderzoek is geweest op uw toestel.Zoals in de Samsung garantievoorwaarden staat vermeld, vervalt de garantie van uw mobiele telefoon indien vochtschade wordt geconstateerd.Er zijn een aantal factoren welke vochtschade kunnen veroorzaken. Te denken valt aan vochtige ruimtes, het blootstellen van het toestel aan regen, dampen tijdens het koken, gespreksvocht, het laten vallen van het toestel in water, en dergelijke.Bij constatering van vochtschade wordt het toestel niet gerepareerd en vervalt de garantie. Dit is tevens het geval indien een defect indirect verbonden is met de geconstateerde vochtschade. Ieder toestel dat ter reparatie wordt aangeboden, wordt volledig getest en gecontroleerd. Deze procedure is opgezet om verborgen gebreken op te sporen, aangezien Samsung drie maanden garantie op reparatiewerkzaamheden verleent. Aangezien vochtschade op termijn verdere schade kan veroorzaken, kan Samsung niet garanderen dat een toestel vrij van defecten zal functioneren nadat vochtschade is opgetreden. Er zullen derhalve geen reparaties aan een toestel worden uitgevoerd.Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Centre op het nummer 02 201 2418. Vergeet u dan niet uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen zijn.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Imran
    r
    Beste Imran.Bedankt voor de Nutteloze informatie!
    Het toestel is nooit nat of vochtig geweest.
    Mocht dit het geval zijn geweest van het defect waren alle eerdere problemen ook niet onder garantie vervangen!!
    Als ik opbel naar de reparateur met dit zaaknummer krijg ik te horen dat het toestel (garantie) verlopen is.
    Echter geven zij niks aan over waterschaden!
    r
    Imran,Waar blijft je reactie!!!
    Geachte heer Duijvelaar,
    Om te beginnen wil ik in eerste instantie mijn excuses aanbieden voor het verstrekken van de verkeerde informatie. Er is inderdaad geen vochtschade aangetroffen door onze reparatiecentrum.
    Inmiddels is de reparatiehistorie van uw toestel bij u bekend, en kunt u voor meer informatie omtrent de reparaties op uw toestel contact opnemen met onze reparatiecentrum.
    Onze reparatiecentrum heeft na een diagnose te hebben gesteld op uw toestel geen technisch defect geconstateerd waarmee u aanspraak kunt doen op de fabrieksgarantie.
    Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar onze reparatiecentrum waar u uw toestel ter reparatie heeft aangeboden. Zij kunnen u hierover verder inlichten.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    r
    Beste Imran,Aller eerst fijn nieuw jaar gewenst.
    Over de afhandeling ben ik niet te spreken, afhandeling vind pas plaats als er vanuit jullie uit een oplossing komt! Verder
    betreur ik jullie manier van afhandeling en klantenbinding.
    Aangezien je nu eindelijk de juiste info heb gevonden en kan zien dit toestel al meer als 5 x naar de reperateur is geweest. (wetterlijk na 3 x een nieuwe) verwacht ik van jullie een tegemoetkoming . zo niet zal dit een mooi verhaal zijn voor de media!

r

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?