Klacht Samsung Electronics: Slechte serviceverlening

Klachtnummer
# 618577
Gebruiker
Wolf67
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Al geruime tijd bezig om een tv te laten repareren/vervangen. Verspreidt over meerdere maanden is er 3x een monteur langs geweest, waarvan 2x met een verkeerd/kapot moederbord. Wanneer wij de klantenservice bellen wordt er beloofd dat wij worden teruggebeld of gezegd dat er iets moet worden uitgezocht (geen flauw idee wát!). Ik heb het idee dat men de boel net zolang traineert totdat de garantieperiode is verlopen. Ik vind dit werkelijk te gek voor woorden!

Gewenste oplossing

Er moet z.s.m. een reactie én een monteur komen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen