Klacht Samsung Electronics: slechte tv

Klachtnummer
# 98701
Gebruiker
Rob
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in 2011 een 50inch tv gekocht en die is al 3 keer kapot gegaan en gerepareerd. Telkens werd het glaspaneel vervangen door selectro service groep. Nu is de tv voor de 5e keer kapot gegaan. Iedere keer moet ik een dag vrijnemen en de reparaties zijn van korte duur. Mijn vertrouwen in de samsung producten is al aardig teruggelopen terwijl ik het bedrijf heel hoog had zitten
graag verneem ik van u een oplossing hiervoor, ik heb inmiddels al twee keer de reparatie moeten betalen. de eerste keer viel de storing in de garantieperiode

graag verneem ik uw reactie

De oplossing

Vervanging tv toestel voor een werkend exemplaar

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen