Klacht Samsung Electronics: Smart Choice Tab 2 actie

john rijnenberg

Twee weken geleden heb ik een Samsung UE55ES7000 gekocht in een winkel in Lunteren
Samsung heeft hierbij als aktie bij deze Led smart TV :
€ 250 CASHBACK OF
GALAXY TAB 2 (7.0) CADEAU
+ 17 EREDIVISIE LIVE WEDSTRIJDEN
OF 20 FILMS
Nou mooi niet dus en hun antwoord was van hun zijde is,

Geachte Mevrouw, Mijnheer,

Wij hebben uw aanvraag van de Smart Choice TV TAB 7.0+EDL/MM ontvangen.
Helaas kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen, daar bij controle is gebleken dat uw aanvraag niet voldoet aan de actievoorwaarden.

De reden is dat één of meerdere van de hieronder genoemde gegevens ontbreken of niet juist zijn:
- Uw dealer is uitgesloten van deelname
acties.nu
Ik voel mij belazerd en bedonderd door deze Aktie van Samsung.

Ik vind dat als je met een aktie komt naar je klanten die uw produkt kopen ,moet je ook je aan je woord moet houden naar de klanten.
Wil graag alsnog in aanmerking willen komen van uw aktie >de Smart Choice TV TAB 7.0+EDL/MM
mvg
j>Rijnenberg

Samsung Electronics Benelux
    Beste heer Rijnenberg,Voor de promoties van onze audiovisuele producten geldt een lijst van deelnemende verkopers. Deze lijst is gedurende de loop van de promotie altijd in te zien op de micro-website van de betreffende promotie.
    Graag horen wij van u bij welke verkoper u de televisie hebt aangekocht, dan zoeken wij dit nogmaals voor u uit.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare
    Beste Alex,
    hier de gegevens van de winkel waar ik de Samsung tv gekocht is;
    Plasmavisie
    dorpstraat 44
    lunteren
    tel 0318-481025
    betreft fakt nr 1791/12 op 13/09/2012mvgjohn rijnenberg
    Samsung Electronics Benelux
    Beste heer Rijnenberg,Graag horen wij tevens of deze verkoper reclame maakt(e) voor deze promotie. Dit omdat deze niet in de lijst van deelnemende verkopers staat die op onze website wordt aangegeven:
    http://www.samsung.com/nl/promotion/smart-choice-tv-6000-serie/pdf/deelnemerslijstoffline.pdfMet vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare
    john rijnenberg
    Wie maakt nou deze promotie de winkel of Samsung ,ik kocht deze Samsung tv omdat er op de side van Samsung een promotie stond ,anders had een merk gekocht.Ik voel mij gewoon belazerd door deze aktie van Samsung.
    Aan een oplossing heeft Samsung geen interesse.Vanavond ga ik zeker Radar tv bellen hierover.Dat was het en ik koop nooit meer iets met merk van Samsung .

john rijnenberg

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?