Opgelost door Samsung Electronics: speaker samsung galaxy ace werkt niet

sietze

De speaker van de telefoon doet het opeens niet meer. Geen geluid met inkomende gesprekken, what's app, geen muziek meer kunnen luisteren. Wel geluid via de headset.

Wat te doen. Is hier een makkelijke oplossing voor of reparatie. Naar het service punt of naar de winkel waar deze telefoon is gekocht

Geachte heer/mevrouw Veenstra,
    Wij betreuren het dat uw toestel niet meer naar behoren functioneert.
    Wij adviseren u om uw toestel in de veilige modus op te starten om uit te sluiten of het door u omschreven klacht niet word veroorzaakt door een applicatie die u hierop hebt geïnstalleerd.
    Om uw toestel in de veilige modus op te starten dient u het volume knop naar beneden ingedrukt te houden terwijl uw toestel opnieuw opstart.
    Wij vernemen graag van u wat hieruit resulteert.
    Hopende u hiermee voorlopig voldoende geïnformeerd te hebben.
    sietze
    Bedankt voor de reactie. Het probleem is niet verholpen helaas.
    Ik heb kontakt gehad met een samsung servicepunt en die hebben een nieuwe luidspreker besteld en als die er is dan kijken we of hij het dan weer doet.
    Geachte heer/mevrouw Veenstra,
    Graag ontvangen wij het IMEI nummer van uw smartphone, zodoende kunnen wij de status hiervan opvragen bij het servicepunt, u kunt het IMEI nummer noteren als privé opmerking.
    Jaime
    Samsung Webcare
    sietze
    Het imei nummer 355836055372492.
    we hebben a.s. vrijdag een afspraak met het servicepunt in Barneveld.M.v.g.,
    Sietze Veenstra
    Geachte heer/mevrouw Veenstra,
    Wij hebben inmiddels vernomen dat wij het uw toestel hebben ontvangen, wij zullen u verder op de hoogte houden.
    Jaime
    Samsung Webcare
    sietze
    De medewerker had onze vraag verkeerd begrepen en het verkeerde onderdeel besteld. ondertussen is , als het goed is, het goede onderdeel besteld en ga ik morgen weer naar barneveld om daar de telefoon hopelijk te laten repareren.
    Geachte heer/mevrouw Veenstra,
    Heel vervelend dat het verkeerd onderdeel is besteld, waarvoor onze excuses voor het ongemak. Wij gaan ervan uit dat het juiste onderdeel in bestelling is en verneem graag van u na de reparatie wat hieruit resulteert.
    sietze
    De telefoon is vanochtend gerepareerd en functioneert weer. Mijn dochter is erg blij dat hij het weer goed doet. Fijn van het service centrum dat je na een uurtje je telefoon weer kunt ophalen. Jammer vh verkeerde onderdeel de vorige keer, maar ach iedereen maakt wel eens een foutje en nu is het toch opgelost.
    Geachte heer/mevrouw Veenstra,
    Wij lezen met veel plezier terug dat uw dochter tevreden is met haar smartphone en uiteraard dat deze weer naar behoren functioneert.
    Indien u in de toekomst nog vragen en/of opmerkingen hebt, horen wij dit graag van u.
    sietze
    Nog heel erg bedankt om de vinger ad pols te houden!!!Met vriendelijke groeten,
    Sietze veenstra

sietze

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?