Opgelost door Samsung Electronics: speaker samsung galaxy ace werkt niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 58359
Gebruiker
sietze
Datum
10 reacties

Details

De klacht

De speaker van de telefoon doet het opeens niet meer. Geen geluid met inkomende gesprekken, what's app, geen muziek meer kunnen luisteren. Wel geluid via de headset.

De oplossing

Wat te doen. Is hier een makkelijke oplossing voor of reparatie. Naar het service punt of naar de winkel waar deze telefoon is gekocht

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

10 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Veenstra,
    Wij betreuren het dat uw toestel niet meer naar behoren functioneert.
    Wij adviseren u om uw toestel in de veilige modus op te starten om uit te sluiten of het door u omschreven klacht niet word veroorzaakt door een applicatie die u hierop hebt geïnstalleerd.
    Om uw toestel in de veilige modus op te starten dient u het volume knop naar beneden ingedrukt te houden terwijl uw toestel opnieuw opstart.
    Wij vernemen graag van u wat hieruit resulteert.
    Hopende u hiermee voorlopig voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    sietze
    Datum
    Bedankt voor de reactie. Het probleem is niet verholpen helaas.
    Ik heb kontakt gehad met een samsung servicepunt en die hebben een nieuwe luidspreker besteld en als die er is dan kijken we of hij het dan weer doet.
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Veenstra,
    Graag ontvangen wij het IMEI nummer van uw smartphone, zodoende kunnen wij de status hiervan opvragen bij het servicepunt, u kunt het IMEI nummer noteren als privé opmerking.
    Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
  4. Auteur
    sietze
    Datum
    Het imei nummer 355836055372492.
    we hebben a.s. vrijdag een afspraak met het servicepunt in Barneveld.M.v.g.,
    Sietze Veenstra
  5. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Veenstra,
    Wij hebben inmiddels vernomen dat wij het uw toestel hebben ontvangen, wij zullen u verder op de hoogte houden.
    Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
  6. Auteur
    sietze
    Datum
    De medewerker had onze vraag verkeerd begrepen en het verkeerde onderdeel besteld. ondertussen is , als het goed is, het goede onderdeel besteld en ga ik morgen weer naar barneveld om daar de telefoon hopelijk te laten repareren.
  7. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Veenstra,
    Heel vervelend dat het verkeerd onderdeel is besteld, waarvoor onze excuses voor het ongemak. Wij gaan ervan uit dat het juiste onderdeel in bestelling is en verneem graag van u na de reparatie wat hieruit resulteert.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  8. Auteur
    sietze
    Datum
    De telefoon is vanochtend gerepareerd en functioneert weer. Mijn dochter is erg blij dat hij het weer goed doet. Fijn van het service centrum dat je na een uurtje je telefoon weer kunt ophalen. Jammer vh verkeerde onderdeel de vorige keer, maar ach iedereen maakt wel eens een foutje en nu is het toch opgelost.
  9. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Veenstra,
    Wij lezen met veel plezier terug dat uw dochter tevreden is met haar smartphone en uiteraard dat deze weer naar behoren functioneert.
    Indien u in de toekomst nog vragen en/of opmerkingen hebt, horen wij dit graag van u.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  10. Auteur
    sietze
    Datum
    Nog heel erg bedankt om de vinger ad pols te houden!!!Met vriendelijke groeten,
    Sietze veenstra

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sietze
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?