Klacht Samsung Electronics: spontaan barst in scherm samsung s 6 edge

agnes

vorige maand 28-12-2015 een samsung s6 edge aageschaft .
wederom weer superblij met mijn zoveelste samsung smartfoon .
dit toestel is tot op heden nog zelden gebruikt , niet alleen omdat ik zeer zuinig ben op mijn (dure spullen) apparaten, maar ook omdat ik mijn s4 ook nog gebruik .
vanmorgen, nadat ik mijn toestel van de tafel wilde pakken zag ik met een bepaalde lichtval dat er een barst in zat . ????
ik ben gelijk het internet af gaan speuren aangezien het weekend is , en kwam tot de ontdekking dat dit meer blijkt voor te komen , waarna de consument word afgescheept met dure reparaties en/of verzendkosten enz ...
tot op heden heb ik nog nooit problemen met een telefoon gehad , op welke manier dan ook .
nu ben ik toch wel heel erg benieuwd wat ze in mijn geval gaan doen .
dit zou toch wel van de zotte zijn , dat dit zomaar kan gebeuren met zo,n duur apparaat , waarna je dan ook nog op gigantische kosten word gejaagd voor iets waar je niets aan kan doen .

gewoon repareren en erkenning van een ondeugdelijk product !!!!. stoppen met de verkoop tot dit probleem is opgelost en geen consumenten op kosten jagen , en zorgen dat de naam samsung groot blijft , met deugdelijke producten en diensten .

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?