Klacht Samsung Electronics: Spontaan een haarscheur in mijn scherm

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 117316
Gebruiker
K.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het scherm van mijn Samsung galaxy S5 is spontaan gebroken. Studentmobiel verwijst naar reparatie service Dynafix. Dynafix zegt :" aan het toestel is val, stoot en drukschade geconstateerd, dus geen garantie. Rekening € 250,41. Studentmobiel geeft toe dat er inderdaad problemen zijn met het spontaan scheuren van het scherm. En Samsung (er)kent het probleem niet. Maar los ervan dat ik het echt niet heb veroorzaakt wil ik ook niet dat het straks weer voorkomt. Nu nieuw glas erin laten zetten maar het lost niet de oorzaak op. Immers ze geloven niet dat mijn gsm gewoon op tafel lag en niet is gevallen of gestoten. Ik zou graag zien dat zowel Samsung als Dynafix serieus kijken naar de achterliggende oorzaak. Koop je alles om je toestel te beschermen en dan geloven ze je niet. Vind het echt schande, dat de ene leverancier het dan ook nog toegeeft dat spontaan ontstaan van haarscheuren bekend probleem is bij Samsung...??? Waarom ons dan niet geloven!!

De oplossing

Zou graag willen dat Samsung tegemoet komt in de kosten. Gezien mijn telefoon nog geen 2 maanden oud was. Wat als het nu weer voorkomt, hoe gaan jullie er dan mee om. Blijf geen €250,- betalen hoor.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    K.
    Datum
    Gewoon geen reactie op de klacht gekregen.....Zo slecht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?