Klacht Samsung Electronics: Spontaan in cameraglas Samsung S20 Ultra ontstaan gat volgens Dynafix (?) geen garantie.

Klachtnummer
# 461724
Gebruiker
P.T. Elings
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De email aan Samsung wordt steeds teruggestuurd: : host mailin.samsung.com[203.254.224.12] said:
550 5.1.1 Recipient address rejected: User unknown (in reply to RCPT TO command)

Om deze reden ben ik genoodzaakt gebruik te maken van deze mogelijkheid.

Mijn op 11 mei 2020 aangeschafte Samsung S20 Ultra bleek toen ik hem uit mijn broekzak haalde een gat te hebben in het glasplaatje van de lens. In die broekzak zitten geen sleutels of andere scherpe voorwerpen
Het toestel is niet gevallen en ik heb mij ook nergens gestoten, er zijn geen andere beschadigingen aan het toestel.
De enige beschadiging is een gat in het glasplaatje en lijkt alsof er met een kogel op het glas geschoten is, maar dan van binnenuit. Deze conclusie trek ik omdat er zich veel zeer fijn glas aan de buitenzijde van het lensglas bevindt, achter het glas (binnenin) bevindt zich nagenoeg niets. Hier zou je juist glas verwachten als het toestel zou zijn gevallen of gestoten, het glas wordt dan immers naar binnen gedrukt.
Dat ik niet de enige ben die deze typerende beschadiging heeft blijkt wel uit het aantal medeslachtoffers met soortgelijke beschadigingen in het cameraglas. Ook deze personen hebben het toestel niet laten vallen of gestoten. Ook is het opvallend dat de beschadigingen zich ter hoogte van één van de lenzen bevinden, toeval??
Ik ben ervan overtuigd dat het om een fabricagefout gaat en dat Samsung hier haar verantwoordelijkheid in neemt en de schade vergoed.
Het toestel is inmiddels gerepareerd door Dynafix en heeft € 268,89 gekost.

De oplossing

De reeds door mij betaalde reparatie valt volgens mij onder garantie, daarom lijkt mij vergoeding door Samsung vanzelfsprekend.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen