Klacht Samsung Electronics: spontane scheur beeldscherm samsung s5

Klachtnummer
# 188896
Gebruiker
nikita
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds een aantal maanden een Samsung S5. Het toestel wordt in een hoesje gedragen. Vorige week zag ik een kleine haarscheur in het scherm. Deze loopt vanuit een hoek naar het rechte gedeelte van het scherm. Telefoon is nimmer gevallen. Ik heb met een loep de randen van de telefoon bekeken en deze zijn totaal gaaf. Ook op het scherm is geen buts te zien. Ondanks dat is er toch een scheur in het display ontstaan en naar mijn idee betreft het hier een fabricagefout. Ik heb van alles foto's gemaakt. Ik heb vandaag Dynafix gebeld en gevraagd wat hier normaal gesproken mee wordt gedaan. Het antwoord was heel duidelijk. Dit soort zaken valt onder geen enkele garantie van Samsung ongeacht de oorzaak hiervan, tenzij Samsung bij Dynafix een melding zou hebben gedaan dat bovenstaande een bekend probleem is bij de Samsung S5. Ik voel me behoorlijk benadeeld en hoop op een positieve reactie van Samsung om tot een oplossing te komen.

De oplossing

scherm repareren kosteloos

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen