Klacht Samsung Electronics: Strepen 30 cm links van het scherm en de kleur blauw is weg, alleen groen geel en rood.

M.Kniknie

Ik heb een Samsung UE46D8000YS van € 1999,- Smart TV
Na 2,5 jaar verschenen er strepen links van het scherm verticaal, vooral bij een groene achtergrond zijn ze hinderlijk aanwezig.
De reparatie was ruim 300, - euro, dit heb ik niet laten uitvoeren vond dit te snel na de aankoop en de garantie was nog maar net verlopen.
Nu 1 jaar later heb ik geen blauwe en witte kleur, alles is geel, groen, donker rood en zwart. De eerste keer dat het gebeurde kwamen de kleuren na 1.5 uur terug maar nadien zijn ze definitief verdwenen. Heb geprobeerd om de kleur aan te passen maar dan houd je roze, grijs en nog wat vaag kleursel over.
Het kijk plezier is voorbij.
Het is nu wachten op de monteur en kijken wat hij kan doen, er is een kleine tegemoetkoming toegezegd maar daar verwacht ik niets van.

Vind de garantie termijn van 2 jaar te kort, vooral met steeds nieuwe mogelijkheden.
Er worden nieuwe toepassingen uitgevoerd maar deze zijn echt geen jaren getest, wij zijn de testers, dus wij komen de problemen tegen, en hier kan Samsung zijn voordeel mee doen, laat ze ons dan ook tegemoet komen. En geen hoge rekeningen van € 300,- +
Voor € 100,- overweeg ik de reparatie uit te voeren.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?