Klacht Samsung Electronics: Synch Outlook

H

Ik loop tegen hetzelfde aan. Gatver. En dan begrijp ik de consumentenbond niet met een goed rapportcijfer. WAT een miskoop is dit zeg!

Gaarne dit voor aanschaf vermelden. Waarschuwing: PAS OP niet kopen. S4 kan NIET Synchroniseren.

Schande.

Software die t doet

Geachte heer Intveen,
    Wat vervelend om te horen dat u problemen ervaart met uw Samsung Galaxy S4, heeft u al geprobeerd Samsung Kies 3 te herinstalleren?
    Jaime
    Samsung Webcare
    H
    Uw antwoord is een rookgordijn. U weet dat herinstallatie niet zal werken (overigens had ik dat al gedaan): uw eigen servicedesk beaamt dat het een probleem is dat niet oplosbaar is. Men adviseert een App, welke overigens bijna 30 dollar kost.Kortom een onzin antwoord om het probleem niet te hoeven erkennen danwel oplossen.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Intveen,Wij zijn ervan op de hoogte dat sommige gebruikers een storing ervaren bij het synchroniseren van de Galaxy S4 in combinatie met Outlook via Kies 3. Deze storing wordt nog steeds onderzocht. Wij hebben tot op heden echter niet kunnen constateren waar precies in het synchronisatieproces deze storing ontstaat, omdat dit niet consequent en bij elke gebruiker voorkomt. Indien deze storing vanuit Kies 3 zelf wordt veroorzaakt, zal hier een oplossing voor worden uitgebracht in de vorm van een update van Kies 3.
    Wij adviseren op dit moment om de synchronisatie zo veel mogelijk online te laten verlopen.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare
    H
    Ik zie hier geen oplossing staan. Helaas heb ik een internet oplossing van 30 euro moeten kopen. Teleurstellend.
    Hans
    Geachte heer Intveen,
    Wij begrijpen dat u hier hinder van ondervind, waarbij wij u onze excuses voor het ongemak bieden.
    Iedere versie van KIES maakt het mogelijk om Contacten, Agenda’s en Taken te synchroniseren. Wat echter van belang is om te weten over deze synchronisatie, is dat deze vanuit het Vertrouwencentrum van Outlook binnen een minuut moet zijn afgerond. Dit is vanuit de instellingen van Outlook niet aan te passen.
    Wat de praktijk laat zien is dat als teveel data moet worden overgezet, deze op een gegeven moment ophoud met synchroniseren. Door de nieuwe software van KIES wordt alle data in een keer overgezet, wat betekent dat door de grote hoeveelheid data die moet worden verwerkt, deze ene minuut niet altijd voldoende is en vervolgens een foutmelding wordt gegenereerd.
    Wij adviseren om deze reden om niet een synchronisatie van alles functies gelijktijdig uit te voeren om deze foutmelding te voorkomen. U kunt het beste eerst de Contacten synchroniseren. Wanneer dit klaar is volgt de rest. Ideaal is natuurlijk als u dit laat uitvoeren via de Google agenda of via een Microsoft Exchange server.
    Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?