Klacht Samsung Electronics: synchroniseren van contacten Kies3 tussen outlook en S4 lukt niet

André

Na het upgraden van de S4 vandaag, lukt het niet meer om de contacten te synchroniseren. Agenda en taken lukt wel. synchroniseren van alle 3 levert een onbekende fout op. Deze is aan Samsung vanuit Kies3 doorgestuurd. Kan dit opgelost worden?

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Meekes,
    Wat vervelend om te horen dat Samsung Kies 3 niet naar behoren werkt, graag vernemen wij wat de foutmelding precies aangeeft. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
    André
    Zodra Kies3 geopend wordt en in het submenu "synchroniseren" alle 3 taken, t.w. contacten, agenda en taken, tegelijkertijd aangeklikt worden, sluit Kies3 onmiddellijk af en meldt: Onbekende fout, dit is doorgestuurd naar Samsung.
    Als in het submenu "synchroniseren" enkel agenda en taken aangeklikt wordt, werkt het synchroniseren wel. Wordt na het synchroniseren ook agenda aangeklikt, dan sluit Kies3 onmiddellijk weer af met een onbekende fout als melding.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Meekes,
    Heeft u al geprobeerd Samsung Kies 3 te herinstalleren, u kunt Kies vinden als u de volgende link volgt: http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP.
    Jaime
    Samsung Webcare
    André
    Ik heb meerdere malen Kies3 opnieuw geinstalleerd. Het resultaat blijft telkens de onbekende foutmelding, zodra Contacten wordt aangeklikt t.b.v. het synchroniseren...
    André
    Inmiddels heb ik kunnen lezen dat veel mensen met hetzelfde probleem zitten. Komt dit door Android 4.3? De nieuwste update van Kies3 helpt niet! Taken en Agenda separaat aanklikken en synchroniseren kan overigens wel.
    André
    Samsung heeft niet gereageerd op, zoals we nu weten, een veel voorkomende klacht. Het is duidelijk geworden dat Kies3 niet werkt bij een Samsung Galaxy S4 met nieuwste update.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?